325ixturbo Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 hallo jeg er på utkikk etter styling til min e30 så lurer jeg på om noen har noen bilder og evt meninger. har mest lyst på mtec2 som sikert alle andre også men kom med di bildene dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 et par bilder til inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 6, 2007 Share Skrevet Juli 6, 2007 Gjør meg en stooooor tjeneste.. Dropp de eventuelle planene av det siste bildet Arild G. postet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Gjør meg en stooooor tjeneste.. Dropp de eventuelle planene av det siste bildet Arild G. postet! Word! Det der var skikkelig ekkelt.. Hvem faen gjør noe så stygt med bilen sin?! Likte veldig godt det første og det tredje bildet.. Gå for noe lignende, ikke noe overkill;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 7, 2007 Share Skrevet Juli 7, 2007 Sjekk www.e30.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Gjør meg en stooooor tjeneste.. Dropp de eventuelle planene av det siste bildet Arild G. postet! næææh... hvorfor det synes den var clean og rå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Må spørre, hva heter den stylingen øverst der Arild? Den er så lekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 den øverste er mtech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Hehe....gammle bil`n min jo...... http://img69.imageshack.us/img69/2250/bilde200te7.jpg' alt='bilde200te7.jpg'> PS. motorrom bildene er e21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 heisan di fleste her er jo mtech2 og den siste 4dørs bila her var rå. men siden jeg har prefacelift 87m. blir d ett lite problem med hekkskjørt tenkte da å ta mech2 front og mtech2 vinga den har jeg. men va med gts bakfanger vil d bli stygt?. for den mtech2 hekken som fåes kjøpt stikker litt lengre ut bak jeg syns denne hekken sammen med mtech er fin, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 jeg syns denne hekken sammen med mtech er fin, Peneste Rompa jeg har sett Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ja jeg sys også den er jævlig fin. men så er det. det med å mixe styling osv da. men d er jo tross alt vi som bestemer hvordan d skal se ut noen som ikke liker den siste der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå