feedon Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 for all del politiet gjør bare jobben sin. men de overreagerer litt noen ganger da for og si det sånn behøver ikke alltid være rasshøl (snakker hvertfall for min egen del) har hat episoder med de før og de tar meg for absolutt alt greit nok det. men hvorfor gidder de ikke og ta han idioten i den splitter nye golfen som kjørte 10 km\t fortere enn meg. politiet i Horten sendte meg på teknisk fordi jeg måtte tråkke litt på gassen for og få starta motoren. den kom opp til kanskje 2000 rpm. "ja da er det vell noe gærent med bilen din da siden du må gjøre det. det finner de ut av på biltilsynet" som sagt ja det satt feil motor i den bilen, nei den hadde ikke gått igjennom teknisk på biltilsynet. men de kan da faen meg ta "oss" på vanlige ting da.ikke bare være overnærvøs for der kommer han/de/dem/ en sånn en. hvis dere skjønner hva jeg mener til info så har jeg blitt trakkasert av politi og er derfor litt ilter når det gjelder dette emnet og ramser ut det som kommer opp i hodet mitt så unnskyld hvis ting er litt usammenhengde her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå