a_hansen Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 jeg får vel lage en prosjekt tråd jeg også da. Bilen min er en e34 -90 520i 24v Diamantsvart. Hva som er gjort til nå: Tinnet igjen emblem Rieger bakrute senker Øyelokk Senkesett 40/40 Åpent filter (kjøpt nytt kon-filter) Sotet ruter (skal også sote bakruta, men har ikke kommet så langt enda) Momo Competion ratt Gearkule m/ lys MetallicA gulvmatter Sotet blinklyset bak InPro angel-eyes InPro klare blinklys foran InPro LED blinklys i skjermer Erstattet nyrene med kun "nyreramma" og sort gitter montert komponentsetta Rieger e39-m5 look frontfanger 19" felger det er gamle bilen til nino her på forumet, så det eneste jeg har gjort me bilen er:satt på 19" felger,ny bakre potte og grøfte lys her er noen bilder av bilen:
a_hansen Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 har kjøpt en m50 b25 motor som skal monteres i bilen etter jeg har vært på metallica konsert.hehe
Nino Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 blir bra detta hansen! men det viktigste først.... metallica
Sweet_Protec Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Deette er braa svogern hehe bimmer 4 ever vattu! Blir bra nå da du får sparka inn den nye motoren! : D Må se til å bygge litt på motoren min og nå snart!
a_hansen Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 ja nå har jeg endelig fått skrudd ut den gamle motoren.den nye blir ikke satt inn før en på tirsdag pga jeg venter på ny klutsj som skulle komme da.
ingard Skrevet September 1, 2007 Skrevet September 1, 2007 Blir bra dette, men grillen er helt på trynet. Få tilbake orginalgrillen. Og den streameren ser litt shabby ut.. Men ellers flott. Hold oss oppdatert..
Mikke1981 Skrevet September 12, 2007 Skrevet September 12, 2007 Ble tøff med di felgene der:) Men den streameren i ruta di var ikke bra!
Nino Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 hvorfor var ikke den bra...? er så tåplig å komme med kommentarer når man ikke kan grunnlegge eller forklare det man skriver. blir så poengløst/poste kun for å få høyere innlegg
ingard Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 hvorfor var ikke den bra...?er så tåplig å komme med kommentarer når man ikke kan grunnlegge eller forklare det man skriver. blir så poengløst/poste kun for å få høyere innlegg Wtf? Vi liker den bare ikke. Det kalles smak, og det varierer fra person til person. Når du lager en slik tråd må du forvente kommentarer. Er ikke det poenget?
Mikke1981 Skrevet September 13, 2007 Skrevet September 13, 2007 Jepp helt sant alle har vær sin smak,takk og lov for det:)jeg sa mening min rett ut liker den ikke!Blir rett å sett for mye med en så stor streamer. Og uansett så må den av før eller siden om du skal på eu eller blir stoppa av bt.
Sweet_Protec Skrevet September 14, 2007 Skrevet September 14, 2007 Du har vel allerede snakka med bt hansen? hehe men det gikk jo kjempe fint det så det spiller nok ingen rolle : ) hehe Bmw<3
a_hansen Skrevet September 14, 2007 Forfatter Skrevet September 14, 2007 blei stoppa i teknisk for en stund siden ja.det som skjedde me stripa i front ruta var at jeg satte på en ny og større 10min etter at bilen var godkjent bare å komme med innlegg alle kan jo ikke ha samme mening om hva som er bra og ikke.men stripa er kommet for å bli.hehe
Mikke1981 Skrevet September 15, 2007 Skrevet September 15, 2007 Jeg skjønner:) Hatt sånn før en gang selv.. Men da med M-Tech tekst å en del mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå