ac turbo Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Lurte på om noen som har trimmet disse motorer og hva som dere har gjort??Syns selv at kompen er noe lav.muligen øke den til over 10 og anna kam+porting kanskje..... eller noe annet Noen som vet??? takker for alle svar som jeg måtte få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Jeg driver å trimmer en sånn motor. 3,5l'ern. Planene er 11,5-12,0:1 i komp, kam med durasjon på 328 grader, 12mm løft og nockvinkel på 100 grader, separate gasspjeld fra S38 motor++ Håper på en morsom motor! Er ikke ferdig så kan ikke si noe om hvordan dette virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2007 oki Ser en på ppf som bruke 328 kam.han sier at den ikke er særlig egnet til gatebruk.har vist tatt ut 360hk ved 6300o/min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 oki Ser en på ppf som bruke 328 kam.han sier at den ikke er særlig egnet til gatebruk.har vist tatt ut 360hk ved 6300o/min.... I know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå