torbjørn Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Kan vær jeg er helt blåst nå, men jeg finner ingen hull i torpedoveggen til å strekke strømkabel til bagasjerommet?? Noen som vet? Bilen er en E46 -99 modell 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 ingen som har strekkt strømkabel i E46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekn Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er ikke batteriet i bagasjerommet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 På min E36 er batteriet i bagasjerommet iallefall, men skal ikke si sikkert om det er det på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekn Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 joda. det e det på min e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Er ikke batteriet i bagasjerommet da? Batteriet ligger framme på høyre sida... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Batteriet ligger vel bak på 6 cyl og foran på 4 cyl for vektbalansens skyld. Har gjort det på min, husker ikke helt 100 nå men er det ikke en gjennomføring under batteriet a? hvis du tar det ut så tror jeg du finner løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 Batteriet ligger vel bak på 6 cyl og foran på 4 cyl for vektbalansens skyld.Har gjort det på min, husker ikke helt 100 nå men er det ikke en gjennomføring under batteriet a? hvis du tar det ut så tror jeg du finner løsningen ok, takker Er vell eneste plassen jeg ikke har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Fant du hull eller? Jeg har trekket kabel bak til bagasjerommet på min bil. I høgre hjørnet ved frontruten er det en litt stor svart boks. Dette er kblingsboks der du finner en del sikringer. Jeg har opnet boksen der og førte kabelen inn ved luftingen som går inn til pedallene. Funket fint som fy, og jeg fikk skjult kabelen helt. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå