badsha Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 jeg fikk vannplaning på veien slik at bilen snurret, og traff flere store betongsteinerpå motorveien ved lysaker. bilen ble totalt vrak, senere var det folk som stopppet midt i motorveien for å se til om det gikk bra med meg, 5 sekunder etterpå braste 6 biler rett etter hverandre i hverandre pga det stoppet, har opplevd mitt livs værste dag:( litt bilder her: håper dere kondolerer med meg her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-taufic- Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 jaja var bare en 316 så... hehehe tøyser bare kondolerer mye såg ganske strøken ut og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Huff da... Det der var skikkelig kjipt!! Føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 triste greier, håper du hadde kasko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2007 bilen var en av de få fine eksemplarene hadde iike noe rust og var kjempe lekker til å se på, og ja jeh har full kasko, men noen som vet hvor lang tid det tar før man får ny bil eller om man taper all bonusen? pga vannplanin er j noe som er ren ulykke iks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kondolerer! Kan vel bruke paragrafen om å kjøre etter forholdene mot deg hvis du fikk vannplaning.. (Vet at det er fort gjort noen ganger) Burde ihvertfall gå ganske fort å få forsikringspengene og du slipper sikkert mye bedre unna enn om du ikke hadde hatt kasko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Full kasko = takst = papir arbeid = penger Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Alltid kjipt når slikt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 ved lysaker underbrua der? Du må da vite at det er nesten som glattis når det er vått der:S ikke kjøre der vannet renner heller;) Men uflaks er uflaks.. håper du får stand på bilen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 uff og uff, bra du hadde kasko da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjipe greier...nå har du kanskje lært å ta det med ro på våt asfalt? Hvordan sto det til med dekk osv? Det er første de sjekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kjipe greier...nå har du kanskje lært å ta det med ro på våt asfalt? Hvordan sto det til med dekk osv? Det er første de sjekker.. På det bildet man ser dekket ser det ut som mønseret er greit. våt asfalt er av og til verre enn snø føre! så pass opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 er kjedelig det der.. opplevde akkurat det samme i går med min bmw gikk rundt 3ganger mot en fjellvegg men hadde jevelig flaks og stoppet i grøfta par cm fra fjellet fikk ingen skader griseflaks...har lært meg og ta det rolig når det har regnt uteh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Meget kjipt, sorry mac.. Regn er ikke noe kødd nei, på is/snø kan du bremse og kjenne underlaget(vis det hjelper da) Men vannplaning=null grep noen plass. akkurat som bilen er i lufta,noe den i terioen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Kondulerer. Sliter selv med ekstremt lite veigrep når det regner. Delvis pga dårlig dekk (selv med 3-4mm spor igjen) men også pga ikke utført hjulstillingskontroll etter senking... Får håpe du snart får penger igjen og får bil med mer motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå