bmwfan Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Skal sette inn forsterker og sub i in 520i touring 2000 mod. Hvor finner signalkabler bak, så jeg kan koble meg innpå?? Hva er fargene i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Skal sette inn forsterker og sub i in 520i touring 2000 mod. Hvor finner signalkabler bak, så jeg kan koble meg innpå?? Hva er fargene i tilfelle?Det fins ikke signalkabler i bilen din. DU kan koble deg innpå høytalerkablene, hvis du har utstyr som er beregnet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Er det ikke audio out utgang bakpå spilleren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfan Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Det er kansje det, Har Buisniss spiller, har ikke sjekka det, men da må jeg legge opp kabler helt bak, og jeg håpa og slippe det. Hva trenger jeg da egentlig for å koble meg til høytalerkablene bak. Skal ha en forsterker til bassen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Desember 16, 2007 Share Skrevet Desember 16, 2007 Jeg har akkurat samme spørsmål , supert om noen vet dette! Jeg leste et sted at koblingsskjemaene for sedan er helt forskjellig fra touring, så de vanlige "DIY"'ene for sedan kan ikke brukes til å gjøre det i touringer. Noen som vet hvor kablene til høytalerne i taket bak ligger!? MVH Christopher R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå