Backflipp Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Selger da med tungt hjerte bimmern min: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1560090 Meget pen bmw tilsalgs! Nettopp byttet olje, oljefilter og plugger. Ingen ulyder i motor og den bruker ikke olje. Klikk linken for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ingen som vil ha seg "ny" bil i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Fin den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 har du orginal plastikken liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 har du orginal plastikken liggende? Nei det har jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 M-tech blir vel litt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 M-tech blir vel litt feil? Feil? Kommer jo ann på hva man legger i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 M-tech er vel m-front,sideskjørt,bak stuss, stoler osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 M-tech er vel m-front,sideskjørt,bak stuss, stoler osv.. + ratt, understell osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Byttet til helt ny frontrute idag grunnet et steinsprang i den forrige! Ja den er fortsatt tilsalgs folkens:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Stiv pris på en 1992 mod som er ødelagt med stygg styling, og den har jo gått en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Stiv pris på en 1992 mod som er ødelagt med stygg styling, og den har jo gått en del. Ingen har sport deg om stylingen er pen eller ikke!! (så du kan drite i å skrive det i salgsannonsen min!) Kanskje noen synes den er pen. Er ikke alle som vil kjøre rundt med M3 front som flesteparten har! Å prisen er diskuterbar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Stiv pris på en 1992 mod som er ødelagt med stygg styling, og den har jo gått en del. Ingen har sport deg om stylingen er pen eller ikke!! (så du kan drite i å skrive det i salgsannonsen min!) Kanskje noen synes den er pen. Er ikke alle som vil kjøre rundt med M3 front som flesteparten har! Å prisen er diskuterbar... Greit nok, men liten vits å feilinformere med at det er en m-tech bil da. Er vel eneste rattet som er m-tech... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 interiøret der er ikke mye mtech nei. jeg tror nok du må en del ned i pris for å få solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg