ESveen Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Noen som veit om en billig bra lakkerer i trondheimsområdet? fikk en takst hos en lakkerer på 5-6000 på noen parkeringsplassbulker og div. riper her og der, syntes dette var i overkant dyrt. Men vil jo at bilen skal ta seg bra ut og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Roars Billakkering Sandmovegen 8, 7072 Heimdal Telefon: 72886000 Han har lakkert endel for meg. Bra pris og resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juli 9, 2007 Share Skrevet Juli 9, 2007 Da jeg skulle lakkere bilen min var jeg litt rundt forbi og undersøkte priser. Var også hos Roar på Heimdal, men han var den dyreste (i mitt tilfelle 25000,-). Valget falt på Tiller Bilskadesenter på Tiller(17500). Veldig dyktig, men litt surrete (tror han tar på seg for mange jobber), men det var noen småting jeg ikke var helt fornøyd med, og det var bare å ta turen innom igjen, og han rettet det. Jeg er ganske pirkete når det gjelder bilen min. Han lakkerte også grill, to spoilere og listene rundt bilen inkludert i prisen (service kalte han det). Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Okei, har hørt flere skryte av Roar, samt at pris er bra. skal ta en ringerunde så fort lønna kommer etter ferien. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 det er jo ikke dyrt med 5-6 tusen får å fikse noen bulker og riper.. bulkene skal jo tross allt fikses en del på, deretter grunning å fyller, så skal dette tørke over natta, slipes ferdig dagen etter å maskeres, og de ripene kan være en del jobb på dette også siden du må slipe de ut og da må du begynne å flekke ut her å der. så var en helt o.k pris du fikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Anbefaler Roar's billakkering. Anbefaler ikke Selsbakk billakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå