morten_2 Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 Har lest mye inne på forumet her om eksosanlegg til E36 med flere. Virker som om at det er Eisenmann og Scorpion som er det mange vil ha. Hvilket av disse anleggene ville du ha satt på en BMW E36 med M52B20 (320i) motor? Noen som har et lydopptak eller filmopptak av begge så post gjerne om dere har fra en 320 E36 med M52B20 motoren. Og en ting: Er Eisenmann sin sportsbakpotte inkludert alt frem til katalysator til denne bilen? Etter hva jeg vet så er i allefall Scorpion sine inkludert med alt frem til katalysator.
PenguiN- Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Eisenman er dyrere og mer prestisje i...har du noen gang hørt eisenmann med 3" rør fram til katta? vel, det gjorde jeg, måtte bytte boxer.
Azeton Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Er litt kjedelig om man må bytte boxer hver gang han setter seg inn i bilen og starter den?
morten_2 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Skrevet Juli 10, 2007 er nok smasksak, men følger det med noe rør frem til katten på dette eisenmann systemet? det jeg syntes er pent er at både eisenmann og scorpion har det m3 look på enderøra. endestussene er vel like omtrent?
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 supersprint hadde eg vertfall aldri satt på en av mine biler...mer tamme lyd ska du leida lenge itte meine eg...finnes mye bedre der ude
Widejuggao Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 skal ikke utale meg, men somregel så er det lite som skiller knekten og kongen i slike tilfeller..
2mMy Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 for å si det enkelt.. jeg er jævlig fornøyd med mitt eisenmann anlegg! lett ferrari lyd som gjaller tilbake fra omgivelsene rundt ved ca 3000rpm! <3! tror nok det er bare lyddemper fra eisenmann, var det på min bil hvertfall! men du har jo eisenmann i 2 versjoner da! sport +6 db tror jeg og race som er 9-10db høyere! jeg kjører sport
morten_2 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 hørte på et klipp fra en 2,2 l og supersprint, ikke noe lyd omtrent. virker som om det er hakket mer lyd i scorpion enn eisenmann. kan noen poste fler klipp?
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 her er noen opptak av min bil da! og i forbi farten Det var fet lyd! Hvor bestiller man eisenmann??
2mMy Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 jeg bestilte fra schmiedmann! men kan vel også bestille direkte fra tyskland og statene! der har dem større utvalg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå