corremundo Skrevet Juli 9, 2007 Skrevet Juli 9, 2007 God Kveld folkens... Har en BMW 525 i Touring, som jeg er meget fornøyd med... Har fått litt bråk i forstillinga det jeg bremser... Sikkert foringer. Byttes til helgen. Hadde tenkt å senke den, blir brukt som regel av famillien 2 voksne + 2 barn.. Så folket.. Hvor mye burde jeg senke lovlig? Noen gode tips hilsen Andres
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 Har selv e34 med 60/40 senk. synes det er i meste laget, spesielt nå med rieger kitte på. Har 50/20 senke fjærer på gs bildeler. Det er en pen senking, å bilen kan brukes med den på Ta en titt innom gsbildeler.no å se hva du har rå til, om du skal bytte fjærer og dempere? PS, på bilforumet i bmw 5serien ligger det en cleen e34 touring, ta en titt på den å se om du vil ha det sånn... Anbefaler ikke å senke 40/40 da de lett blir sigen på ræva, noe som ikke er pent.
Jonner'n Skrevet Juli 10, 2007 Skrevet Juli 10, 2007 har h&r fjærer som senker 45/10.. er passe lavt, samt at det går fint an å kjøre med til hverdags.. (og bilstein dempere. perfect combination )
rekkesexer Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 kan man senke en E34 525 ix touring med automatisk nivåreg? Er vel i så fall barefremme det går an?
kvalaracing Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Får jo kun senkesett til foraksel også. Trenger ikke å senke bak er jo passe der.
Steffan C Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 har h&r fjærer som senker 45/10.. er passe lavt, samt at det går fint an å kjøre med til hverdags.. (og bilstein dempere. perfect combination ) Har disse H&R fjærene på min Touring. Meget fornøyd med kjørekomfort og utsende med de på den. Slenger ved et dårlig bilde etter senk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå