xato89 Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 jeg er interisert i sub og forsterker bare vente på lønning xD
Svennis Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Skrevet Juli 21, 2007 når er det da? Reiser på ferie om en uke, kan ordne det før eller etter ferien.
E34 power Skrevet Juli 24, 2007 Skrevet Juli 24, 2007 Fekk du ikkje pm av meg,skreiv eg tok heile sulamitten for 2500 + frakt,e de ok eller?
Svennis Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Har ikke fått PM desverre. Må sjekke hva frakt blir på dette, da basseren er ganske tung. min mail adresse er larsva@hotmail.com De skal være i god stand, basseren og forsterker har ikke vært brukt på en god stund. Men skal fungere bra. Men dersom det ikke skulle fungere, så skal du selvsagt få penger tilbake. Kan godt sende bilder av de?
Svennis Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Skal gå bra det, ta kontakt med meg på mail med telefon nummer, så kan vi avtale levering og betaling.
Svennis Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Skrevet Juli 25, 2007 Tror det er noe galt med min konto, får ikke opp PM, du må nesten sende meg en mail. larsva@hotmail.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå