Svennis Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Har en Phoenix Gold M50 forsterker og Celestion AD12 sub til salgs. Basseren er enorm, og gir utrolig lyd, dette var flaggskip før, og er fortsatt ettertraktet av kjennere. Tung som et helvete, men det fører til effekt. Stor magnet. Forsterkeren er Phoenix, og de som kjenner disse forsterkerene, vet at de gir god kick til en sub. Har ikke plass til disse i bilen mer, må ha en liten aktiv sub. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Selger du subben for seg sjøl eller? pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har mest lyst til å selge dette samlet. Har ikke satt noen pris, du kan jo gi et tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Kjøpte nettopp ein sånne sub,den ga eg 700 for,men eg sko jo hatt ein te,så 700 er budet på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 To celestion bassere, he, he, da får du iallefall nok bass. Den dunker noe sinnsykt alene. 700 er nok litt for lavt, desverre. Hadde tenkt meg et sted mellom 1000 og 1500,- Har en kompis som har veldig lyst på denne, så skal høre med ham også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hadde 2 sånne i bilen for ein del år tebake,dunka bra kan du sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525i85 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 hvordan er phoenix forsterkern? watt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Phoenix forsterkeren er 2x50 watt. Men du kan ikke sammenlikne den med Pioneer forsterkere sine watt styrker. I Phoenix forsterkere er watt ekte. Dvs den tilsvarer det tredoble fra Pioneer. Forsterkeren kan brokobles og da dobler du styrken. Jeg har brukt denne forsterkeren med 4 høytalere og sub koblet til, og det røsket skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Prøver ikke å ødelegge tråden din, bare hjelpe til med mine erfaringer Har selv hatt to stk. AD12 på en M-100. Disse bassene rocker noe helt sykt. Og M-100en jeg hadde funka mer en nok på disse. Så en M-50 på en AD er heller ikke feil. Dette er gode gamle gromme produkter. Så jeg sier bare løp å kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hvor mye for PG forsterkeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 Har tenkt å selge dette samlet, som en pakke. Tenkt meg rundt 2500,- for basser og forsterker til sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Kan gi deg 2000 me frakt for heila greio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennis Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 2000,- ink frakt er for lite dessverre, da ser jeg heller verdien i å beholde det og bruke det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Men visst du finner noen som er intressert i Subben, så er jeg intressert i Forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Eg er intresert i subben,kan gi 1000kr for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå