Gå til innhold

6"9-kit i hattehylla E36


Anbefalte innlegg

Vil ikke skjære i hattehylla, så har lyst til å kjøpe 6"9 kit. Har sett disse to typene på nettet:

https://bilstereo.secure.flexiweb.no/pr ... /19388421/

http://bilradiospesialisten.no/prod_det ... hp?id=1603

Noen som har borti disse før?

Jeg sett bittelitt baki bilen, og skjønner ikke hvordan det kan være mulig å få dette til.

Noen som vet noe om dette, eller har prøvd?

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jodda det går :) Bruker dem i bilen min.

Du må fjerne de 2 boksene som sitter der nå, og klipse fast de nye festene.

Anbefaler at du tar en 4-5 skruer of skrur fast 6*9" i festene, ellers vil dem mest sannsynelig dette ned. ( Skjedde med meg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har drivi å klippt bort å styra på den ene sia:/ håper den passer fordi:P tørr ikke ta bilde fordi da blir jeg sikkert mobba :oops::D

Å jaa!! skjønner så den passet ikke helt i utgangspunket?? Hehe.. mobbet nei.. Hadde satt veldig stor pris på hvis du hadde kunnet ta noen bilder:) Har ingen ide om hvordan det blir seende ut jeg!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda, dem passer som hånd i hanske. Når jeg kommer hjem fra jobb idag kan jeg slenge opp et bilde på hvordan jeg har det :)

Men de går bare en vei inn da. Breieste siden skal peke utover, mens den smaleste skal peke mot utsiden. Lage en dårlig tegning:D

hattehylla: ---------------------------------

feste: smal - bre bre - smal

Håper du ble smartere :)

Løft inn den smale delen først, så presser du på plass den brede :) Må bruke litt makt da det skal sitte skikkelig fast .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg handlr alltid hos bilradiospesialisten i Trondheim. Da får jeg den service'n jeg ønsker og varene så fort som mulig (Pluss rabatt siden jeg har handlet der så mye :D);) Det billigste er ikke alltid det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...