Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bilen min står i ro å noen klarer å dra i håndbrekket løser det liksom ikke ut, bremsa henger no j#¤%& på ene sia, har ikke spærra så klarer å rykke løs bilen men. Skal ikke være sånn. Men jeg finner ingen tegninger av bremse systemet bak, så lurer på om det er dritt på stempelet i kalipteren som gjør dette? Eller er det egne bremsesko til håndbrems?

Skrevet

henger nå og da på min også faktisk. ikke så altfor ille, men jeg merker det... aner ikke hvordan jeg skal fikse det

Skrevet

Jo, men er jo skiver bak... er jo sikkert bare noe dritt, siden det ikke er orginalt så.. noen som har bilder av håndbrems systemet? evt forklare om det er ett separat system?

Skrevet

trommelen ligger i skiva. hvis du tar av calipperen å skiven så ser du at det er bremsesko inni skiva (som en slags trommel)

dårlig forklaring, men håper du skjønner ;)

Skrevet

får se om jeg får det av da.. kalipteren er jo finn å rusten, men har hatt rustløyser på skruene så håper det ikke blir ett stort problem..

takk får hjelpen folkens :D

Skrevet

jeps, men så komlette å komme til der, å bilen min er så lav at jeg må rygge den litt opp en bakke på planker får å få jek under, kommer ikke over grava på jobb heller så :P hehe

Men får det til om jeg vil, å ska ha håndbrekk som funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...