mowz Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Ja i dag kom jeg hjem fra syden og da lå delene å venta på meg på posten:)... Hadde bestilt nye baklamper (sota), tårnstiver foran og racingbremseskiver og klosser.... Bestilte alt fra Motortechnik. har bare fått satt på baklampene og de ble skikkelig bra på sort bil... har bare ett bilde av old vs new, men skal legge ut flere bilder i mårra eller noe. Gleder meg til å få alt på Ett bilde av gamle baklampe vs den nye: Shot with W810i at 2007-07-10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 gleder meg til å se de montert Kan bli cleent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 blir bra det der... har sorte lamper på min og jeg syns de passer veldig til bilen.. Mye betalte du for tårnstivern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 hey tårnstiveren kosta litt over 1600...fra motortechnick, men litt dårlig passform på den...måtte justere en del for å få den til å passe orntli.. men ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Bare venter på litt plass på verkstedet til fattern, skal bytte drivmansjetter og, så greit med en bukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Da er tårnstiver og baklamper på plass... skal prøve å få på bremsene snart, men har en del bilder her nå: Nye baklampene bakfra: Shot with W810i at 2007-07-11 Close up av nye baklampa.. Shot with W810i at 2007-07-11 Tårnstiveren, ble ganske kult: Shot with W810i at 2007-07-11 Enda ett bilde: Shot with W810i at 2007-07-11 Merket på midten: Shot with W810i at 2007-07-11 Veeeeldig lite klaring og dette etter at jeg har flytta spylerslangene på innsiden av panseret og stått oppå tårnstiveren mens en annen har stramma boltene:) Men gikk akkuratt til slutt... Og bildet er opp ned:) Shot with W810i at 2007-07-11 Og til slutt, her er de nye bremseskivene: Shot with W810i at 2007-07-11 Gleder meg til å få de på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 fått på bremsene nå: veit bildene suger men.... Shot with W810i at 2007-07-19 Shot with W810i at 2007-07-19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 har akkurat samme tårnstiveren og bremser selv. kjøpte det hos koed da, men min tårnstiver gikk rett på uten noen form for justering da. betalte 800dk for den, og da var den i alu! men hvor mye betalte du for dine skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 hey, ja den virka litt dårlig til å koste så mye.(tårnstiveren). Skivene kosta vel en 1200kr og klosser en 300...Ble mye finere enn de gamle! og kjøler jo litt bedre og. Men skulle vært litt større skiver så de syntes litt bedre men... Er fornøyd jeg i alle fall, nå skal jeg snart lakke frontfanger og kanskje panser og fikse opp så den er helt 100%. Det ene bmw merket på felgen har detti av og, ikke bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 min tårnstiver som er av akkurat samme merke som din passa rett på. 1200kr ??? oh god damned, jeg har har nøyaktig de samme skivene, og jeg betalte 300 kr pr stykk hehe, på så gammle biler blir det aldri 100%, ALLTID noe som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2007 hvor kjøpte du de? kosta samme som org, derfor jeg kjøpte de. Men ikke si at den ikke blir 100% da...dårlig gjort. men jeg kan i alle fall late som:) hehe. åssen går det med bilen din? finni noe sted å mekke+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 jeg kjøpte mine skiver på koed.dk der var de svinbillige. hehe, er jo lov å late som ja;) hehe, det var det da, har netopp begynnt som lærling så er helt skutt hver dag når jeg kommer hjem så den bir bare stående der alene stakkars har heller ikke funnet noe sted å mekke nei, men bilen står så å si under tak hjemme. skal bare bygge ut en tre ramme og kle den med pressening ved garasjen midlertidig nå hjemme og få begynnt, har ferie om to uker så da har jeg en ypperlig sjanse til å få gjort endel med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2007 skjønner, men fra koed ble det vel litt dyrere med frakt, toll og avgift regner jeg med.. Men de ser i alle fall bra ut, skal ned og pusse litt på frontfanger og div i mårra. Få lakke det på nytt så steinspruten blir borte:) Litt synd du ikke har sted og stå da. Men får håpe du kommer igang snart. Trenger noen flere fine ix'er i verden (norge) da de nesten er utryddet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2007 ja da bestilte jeg effektanlegget fra GS på lørdag og får håpe det kommer snart.... blir gøy og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Da var effektanlegget på. Røra var skjeve orginalt på effektanlegget, noe jeg synes er veldig stygt, så har kappa de av og sveisa på røra rett bakover. ble ganske bra, litt tøffere lyd og litt mer effekt... har bare ett bilde foreløpig men: Shot with W810i at 2007-08-12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå