h4nc1 Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 har fått et lutt uhøvelig problem med min e36 320i. tenninga kan plutselig komme på når bilen står låst og parkert. noe som fører til at alarmen og vifta kommer på. noe som er til sjenanse for naboer og fører til flatt batteri ettersom jeg ikke hører bilalarmen til der jeg bor. har prøvd å skifte elektrisk del på tenningslås uten at det ble bedre... noen som har forslag om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4nc1 Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 ingen som har noen meninger eller tips til feilsøking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2007 Share Skrevet Juli 10, 2007 Prøve å koble bort alarm og se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg tror bilen din er besatt av demoner. det er flere typer demoner, de fleste heter DEFA!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4nc1 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 hehe... nei er nok ikke det. er originalalarm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 eh hva er vitsen med alarm hvis du ikke hører den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 eh hva er vitsen med alarm hvis du ikke hører den da?? At alle andre skal høre den, og reagere og dermed ha en preventiv virkning da en evt. tyv veit det. Akkurat som alle andre alarmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Tanken med å prøve å koble ut alarm var for å finne ut om den var problemet... Kan selvfølgelig være andre ting, men jeg ville begynt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4nc1 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 har prøvd det nå, men uten hell... er nødt til å være overslag i en eller annen modul som bruker tenningsstrøm, men hvilken!? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Egentlig bare koble bort en og en og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4nc1 Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 f[r vell bare gj;re det... men sp;rs om jeg finner alle,syns alt er elektrisk i den j'vla bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå