Zap Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Har 2 stk framdører til en E34 (90 mod.) tilsalgs. De har el.vinduheisere, men ikke dørpanel. Litt overflate rust nederst på innsiden av døra ellers er de fine. h.side: v.side: Slik ser begge ut innvendig: Selges for 750kr per stk GÅR NÅ FOR 1000kr FOR BEGGE DØRENE
Zap Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Skrevet Juli 11, 2007 Hvordan farge er det? Fargen er "islandgrün-metallic"
Zap Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Skrevet Juli 12, 2007 Nå er det like før bilen havner på huggeri.... noen som trenger framdører med el. vindu??? Selger begge dørene nå for 1000kr.
sindrebrun Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Hei! Jeg er interessert! Er det mulig å legge ut et bilde av dørene! begge sider takk:)
Stonescream Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Kunne egentlig tenkt meg kun vindusviskermekanismene der, så om du ikke får solgt dørene, kan jeg jo få tatt de av før du kaster de. Knapperaden i midkonsollen til dørene trenger jeg også. *kan komme å hente i løpet av helga*
Zap Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 Kunne egentlig tenkt meg kun vindusviskermekanismene der, så om du ikke får solgt dørene, kan jeg jo få tatt de av før du kaster de.Knapperaden i midkonsollen til dørene trenger jeg også. *kan komme å hente i løpet av helga* Bryterene i midtkonsollen er solgt. Selger helst begge dørene med vindusheissene. Har ikke mulighet til fjerne bare mekanismen nå og jeg kjører bilen oppover til gården på lørdagsmorgen. Kan borre ut popnaglene til mekenismen på søndag før jeg kommer tilbake til Oslo igjen da. Det kommer jo ann på hva du vil gi for mekanismen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå