sn|per Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Ang sjekking av km-stand-juks: En kamerat har en 94 318i som har gått 270 000. Denne skal selges og en fyr var og så på den. Kjøperen holdt inne knappen til triptelleren og slo på tenningen. Displayet viste da 360 000 et eller annet. Dette mente han at var den riktige km-standen og at km.standen derfor var jukset med. Stemmer dette? Har lest på forumet her at tallet som kommer opp er bare delenummeret på instrumentpanelet, og at dette som regel er mellom 160-170 000 MEN 2 andre kamerater med e36 320 og e46 323 prøvde det samme og fikk opp sin "normale" km-stand da de holdt inne triptelleren og vridde om tenningen. Og det var ca 90 000 og 150 000. Han som skal selge bilen ble derfor usikker på om denne metoden stemmer eller ikke, så han spurte det lokale verkstedet. Og de mente at man faktisk kunne se den faktiske km-standen med denne metoden. Noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 har ikke dette blitt diskutert før? at det IKKE er km.stand som kommer opp ? jeg får opp langt over 300.000 på displayet. samme har andre gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jepp..det var derfor jeg synes det var så rart at de 2 andre som prøvde det fikk opp sin normale km-stand. i stedet for dette høye tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hadde jeg skullet selge min bil og kjøper prøvde det dær og skulle prute prisen hadde jeg tuppet han ut døren og ned i fjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Hadde jeg skullet selge min bil og kjøper prøvde det dær og skulle prute prisen hadde jeg tuppet han ut døren og ned i fjæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 man får IKKE se virkelig km-stand, kun diverse data, ingenting med km-stand å gjøre edit: alle får ca 360000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 fikk 360 000 og noe selv, er IKKE km stand! vært oppe noen ganger det her ja, man får litt noja med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 ja det er diverse opplysningsnummer..altså be han kjøperen gå å grave seg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg også fikk 360 000 et eller annet! Hva er det andre greine? trykka på tripp telleren og plutselig begynte alt av instrument og gå på fult.. speedoet turtallet varmemåleren og bensintanken.. trykket på knappen mere også sto det 001 002 003 004 osv når jeg trykket.. Hva er det? Jeg kan vel ikke ha aktivisert noe uten at jeg vet det? lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 gjelder dette e46 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 er ikke noe farlig med det nei, bu får bare opp div nr på deler på bilen, å får sjekka at instr funker.. har vært oppe endel ganger før dette så om dere søker finner dere hva de forskjellige nr er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 ta speedotesten og ta et bilde på 220km/t og send til alle fjortissjentene, då vil dei sitte atti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hehehe, der sier du noe.. MÅ prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Og er km-stand tuklet med så kommer det vel opp en prikk bak km-stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 mulig det, ingen prikk hos meg (heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå