bmwhans Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 [quote="BMW324TDa Kjører i kveld. Om en times tid faktisk.. Driver bare og leter etter passet mitt som eg ikkje har brukt siden 2003..... Forbanna greier.quote] skulle du med pass for å dra til rudskogen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Juli 23, 2007 Share Skrevet Juli 23, 2007 Du må ha visum fra lensmann for å kjøre over sotrabroen inn til Bergen og da trenger du pass for å få utstedt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 [quote="BMW324TDaKjører i kveld. Om en times tid faktisk.. Driver bare og leter etter passet mitt som eg ikkje har brukt siden 2003..... Forbanna greier.quote] skulle du med pass for å dra til rudskogen?? Hehe.. er ikkje så gale. Men de eg skulle treffe for å fortsette på ferie med snakket om noe utenlands/sydengreier.... Men det ble tre eksotiske dager i Bø med de før de reiste hjem. ho ho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 du... MR HARRY!!!! du har glemt å nevne at du var på Country festival også... ti hi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Vi var vel flere cowboyer der mr Eide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 stemmer det... var der jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hehe artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 var bra der ja... tror ikke jeg har skjemt meg så mye ut før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå