Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 87 320 som ikke har stab stag bak, er det noen lunde bolt-on fra 325? eller bør eg ha noe bedre.. har jo litt mer hk en org.

har forøvrig ganske nye orginale foringer rundt om og nytt fk justerbart senkesett og 17" hjul, likevel føles bilen ut som en shabby sierra.

bak enden går der den selv vil. har kjørt masse e-30 men ikke opplevd dette.

noen gode tips?

Skrevet

haru luft i dekka da? :lol: merka stor forskjell med min tårnstiver som jeg satte på i dag (men det var foran da)

Skrevet
haru luft i dekka da? :lol: merka stor forskjell med min tårnstiver som jeg satte på i dag (men det var foran da)

nå bør du sjerpe deg hehe.. ikke stygt ment.. for å si det slik.. en standard 320 på orginal hjul er fastere.... mistenker traversforingene mine, men kan liksom ikke skjønne di har røket allerede.

Skrevet

hehe, nei skjønner, du har nok fylt på luft i dekka ja... Bare tulla litt...Men hørtes jo rart ut da, veit de er ganske sjanglete orginalt men burde ikke være det med senk og 17"ere.... Må være noe galt

Skrevet
hehe, nei skjønner, du har nok fylt på luft i dekka ja... Bare tulla litt...Men hørtes jo rart ut da, veit de er ganske sjanglete orginalt men burde ikke være det med senk og 17"ere.... Må være noe galt

ja føler den er så "sjanglete" og usikker når eg drar på i sving osv... skal ikke være slik.

ender vel opp med komplett powerflex baki der og b6 bremser.

Skrevet

hvordan foringer som er nye da?

har du bytta travers og bære arm foringene?

hvordan type dekk har du? det har veldi masse å sei. er vell ikke M+S dekk du kjører med vell?

Skrevet
hvordan foringer som er nye da?

har du bytta travers og bære arm foringene?

hvordan type dekk har du? det har veldi masse å sei. er vell ikke M+S dekk du kjører med vell?

kjører 215 marangoni.. ikke noe ekstremt nei.. fremme er den meget bra.. er kun ræva som ikke henger med liksom, får ta en skikkelig sjekk av foringer.

venter enda på svar på spm da ang stab staget

Skrevet

tårnstiver foran hjelper vel egentlig ikke stort.. mer til pynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...