Gå til innhold

Senking, inpress, subbing på E36 cupe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en E36 Cupe som subber i hjulbuene og sliter ut dekka bak utrolig fort, ser ut som hjulbuene er falsa / banka opp.

Inpress på felgene er ET38 er det helt feil inpress? bilen er senka 40/40.

Har lurt litt på og sette på orginal fjærer bak men vil det bli sende veldig harry ut?

Altid noen pirker på forumer så kan med en gang si at jeg har dysleksi og skriver som en geit... :D

Skrevet

jeg kjønte hva du skreiv. :) da foreslår jeg nytt senkesett... jeg har senka mye mer, med 8x17 et35 jeg kan ikke ha mer en 215 45 17 fremme, men har 245 40 17 bak, og det subber ikke. enten har du for store dekk, eller så er bilen din for myk.

(alltid 2 L'er i alltid ;) )

Skrevet
Skal se og få kjørt bilen på 4 hjuls kontroll, ser ut som dekka står slik jeg er kjent med bmw / \

Er jo slik de skal stå :D

men uansett hvis du har mye negativ camber vil jo ikke dette virke negativt ang subbing..

Min bil subbet ørlite med 225-40-18 på 8,5*18 et35..

Rart at det skulle subbe så veldig med et38 og 225 dekk..

Ville startet med å sjekke tilstand på fjærer og dempere..

Skrevet

Blir litt feil og si at de SKAL stå slik på en bimmer.

Bare fordi at ca 98 av 100 personer som senker en bmw ikke foretar skikkelig justering i etterkant, synes jeg det blir feil og si at flertallet gjør rett!!

En BMW må nødvendigvis ikke se ut som om den er totalt knekjørt om man ikke vil.

Senkes bilen moderat (30-40 mm) så finnes det alltid løsninger for og få justert opp eventuelle "skavanker" som medfølger senking.

Skal ikke bilen banekjøres på høyt nivå, så er det heller ingen grunn til og ha en knekjørt hjulstilling.

Skrevet
Blir litt feil og si at de SKAL stå slik på en bimmer.

Bare fordi at ca 98 av 100 personer som senker en bmw ikke foretar skikkelig justering i etterkant, synes jeg det blir feil og si at flertallet gjør rett!!

En BMW må nødvendigvis ikke se ut som om den er totalt knekjørt om man ikke vil.

Senkes bilen moderat (30-40 mm) så finnes det alltid løsninger for og få justert opp eventuelle "skavanker" som medfølger senking.

Skal ikke bilen banekjøres på høyt nivå, så er det heller ingen grunn til og ha en knekjørt hjulstilling.

www.bmwccn.no hører kanskje hjemme her du :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...