Runar-CSi Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Det så ut som felger jeg kunne hatt.. Hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34_forever Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Go dag. Flotte felger. Eg lurte kor i molde du bur, du sjønne det at eg har ein kompis som bur inni Fræna, så kankje eg kan få han til og se på dei for meg... Så vist me blir enige om ein god pris, så får du penger av han også får han felgene med seg. For eg reise ut på sjøen snart sjønne du... (Ps. Eg kikka i galleriet dit, Rått prosjekt!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 ta de med til våler 1-2 sept hvis du skal dit a, kan handle de av deg hvis de ikke er så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Har du ikke solgt dem enda? Regna md du hadde det jeg, så jeg handla meg 18 tommere istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 joda, de er nok solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå