Lien Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Syntes dette virker lovende jeg.. Masse interesse i forhold til da BMWCCN hadde sine treff
mAZE Skrevet August 19, 2007 Forfatter Skrevet August 19, 2007 Jeg dukker opp en tur etter vi har vært på husvisning.
Nino Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 kan noen plukke meg opp på mustadfloa? hehe.. jeg kjører ikke audi´n min for å treffe dere..... Oddis.. mAZE? anyone?
Stramvaier Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Jeg og kjærra tar turen i dag vi. er jo så knall var. og er på tide jeg får kommet meg ditt også. hehe ..... kl 20 ved statoil?? stemmer ikke det??
vibra Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 blir nok bra i kveld ja! knallvær da gitt! er vel kl 20 på mjøsstranda? rett over brua ved mac donald's?
mAZE Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Stemmer det Vibra.. Mjøsstranda. Kommer en liten tur jeg også. Skal på husvisning og jeg skal bort til 2000 egentlig, så blir en haste tur. Dessverre.....
mAZE Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Pokkers motorsport:) får jo ikke kommet jeg heller. Må hjelpe søskenbarnet mitt med rallycross-bilen hans så den blir klar til søndag. Så ta bilder folkens:) kommer neste gang jeg, for da er sesongen over for hans vedkommende:)
Nino Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 jeg var der. trivlig gjeng.. jeg var han småfeite karn på ATV. [ironi]han übertøffe. om noen skulle tvile på om jeg faktisk var det eller ikke! [/ironi] og ja... jeg skal kjøpe bmw snart... gledet meg til å endelig hilse på deg i dag mAZE. men nei da..
Stramvaier Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 ja ja da var denne ukas treff over. synes det var veldig bra oppøte jeg synd bare allel dro så kjapt. i dag var jo været og alt helt konge så. hadde ventet at jeg ikke skulle den eneste med m3 der i dag jeg maze. men der skuffet du meg gitt. hehe men men vellykket treff må jeg si. gleder meg til neste onsdag alt jeg så. hehehe
mAZE Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Ja nei vi sliter litt med den bilen til søskenbarnet a gitt. Og ikke lenge igjen å gjøre det på.. Men neste gang, da er det ihvertfall ikke noe hus eller bil som skal stå i veien.. Da er det vel garantert dårlig vær da. Lager ny dato i morra.
Stramvaier Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 det er standar det når man kan ja. da kommer som ftes det dårlige været. hehe
Germanlook Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 ja ja da var denne ukas treff over. synes det var veldig bra oppøte jeg synd bare allel dro så kjapt. i dag var jo været og alt helt konge så. hadde ventet at jeg ikke skulle den eneste med m3 der i dag jeg maze. men der skuffet du meg gitt. hehe men men vellykket treff må jeg si. gleder meg til neste onsdag alt jeg så. hehehe Takker for et fint lite treff folkens, det blir bedre og bedre iallefall Men hadde det ikke vært morsomt med en liten cruising i følge gjennom byen eller noe også? Sikkert ikke så spennende men bare sier hva jeg tenker jeg Stramvaier: Hyggelig å hilse på deg, og utrolig lekker M3 du har!!
Stramvaier Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hei hei germanlook. jo takker for det. har blitt veldig fornøyd med den også. ja det var hyggelig å få hilst på litt nye folk. hvertfall for meg som er helt ny her oppe. hehe. vi får prøve å dra i gang felleskjøring til våler neste lørdag. skal ta å lage en tråd for dette jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå