Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stemmer det Vibra.. :) Mjøsstranda.

Kommer en liten tur jeg også. Skal på husvisning og jeg skal bort til 2000 egentlig, så blir en haste tur. Dessverre.....

Skrevet

Pokkers motorsport:) får jo ikke kommet jeg heller. Må hjelpe søskenbarnet mitt med rallycross-bilen hans så den blir klar til søndag. Så ta bilder folkens:) kommer neste gang jeg, for da er sesongen over for hans vedkommende:)

Skrevet

jeg var der. trivlig gjeng.. jeg var han småfeite karn på ATV.

[ironi]han übertøffe. om noen skulle tvile på om jeg faktisk var det eller ikke!

[/ironi]

og ja... jeg skal kjøpe bmw snart...

gledet meg til å endelig hilse på deg i dag mAZE. men nei da..

Skrevet

ja ja da var denne ukas treff over. synes det var veldig bra oppøte jeg synd bare allel dro så kjapt. i dag var jo været og alt helt konge så.

hadde ventet at jeg ikke skulle den eneste med m3 der i dag jeg maze. men der skuffet du meg gitt. hehe

men men vellykket treff må jeg si. gleder meg til neste onsdag alt jeg så. hehehe

Skrevet

Ja nei vi sliter litt med den bilen til søskenbarnet a gitt. :) Og ikke lenge igjen å gjøre det på..

Men neste gang, da er det ihvertfall ikke noe hus eller bil som skal stå i veien.. Da er det vel garantert dårlig vær da. :D

Lager ny dato i morra.

Skrevet
ja ja da var denne ukas treff over. synes det var veldig bra oppøte jeg synd bare allel dro så kjapt. i dag var jo været og alt helt konge så.

hadde ventet at jeg ikke skulle den eneste med m3 der i dag jeg maze. men der skuffet du meg gitt. hehe

men men vellykket treff må jeg si. gleder meg til neste onsdag alt jeg så. hehehe

Takker for et fint lite treff folkens, det blir bedre og bedre iallefall :)

Men hadde det ikke vært morsomt med en liten cruising i følge gjennom byen eller noe også?

Sikkert ikke så spennende men bare sier hva jeg tenker jeg :)

Stramvaier: Hyggelig å hilse på deg, og utrolig lekker M3 du har!!

Skrevet

hei hei germanlook. jo takker for det. har blitt veldig fornøyd med den også. ja det var hyggelig å få hilst på litt nye folk. hvertfall for meg som er helt ny her oppe. hehe.

vi får prøve å dra i gang felleskjøring til våler neste lørdag.

skal ta å lage en tråd for dette jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...