Maxxsonics Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 hmm.. tja... ja... kanskje bowling ja.. ingen dum idè det kanskje! øl er da godt....! ! blir stille med treff utover da! kanskje isbane treff i vinter!? eller skal jeg brøyte bane på jordet i vinter... hmmmm
Nino Skrevet Oktober 1, 2007 Skrevet Oktober 1, 2007 drikke øl og kjøre samtidig er vel ikke noe god plan stian? hehe... kan du sende meg en sms stian? mistet nr ditt jeg..
mAZE Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2007 Kjøre? Hvem har sagt noe om å kjøre?.. Vi skal Bowle, eller evt noe annet sosialt i vinter. Da står jo bilene i garasjen allikevel. Nr mitt er 91712848, så har dere alle det.
mAZE Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 (Som innlegg 1 i denne tråden) Ettersom vinteren sakte, men sikkert begynner å nærmere seg, og det begynner å bli for kaldt til å sparke dekk. Derfor er det kanskje på tide å finne på noe annet, og da er kanskje Bowling en aktivitet som kan være av interesse? Bowling1 ligger oppi Gjøvik, så møtestedet blir omtrent det samme. Vet ikke hva folket synes om dette jeg? Er det av interesse, så prøver vi å få til noe neste uke eller uka etter der. Og tar det da en gang i mnd gjennom vinteren. Andre aktiviter kan jo også være mulig å få til. Innspill ønskes.
Nino Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 hva med go-cart på moelv? hehe.. innendørs. jeg kan sjekke litt priser..
mAZE Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Vet hva det koster.. Koster 380 pr time, pr person.
Nino Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 hadde det vært noe vi kunne prøvd å gjennomført? er det flere som vil det? kjører vi sammen opp dit og slår av en times tid med go-cart kjøring.. vinneren får kjøre først i kolonna hjem igjen.... ell no..
Maxxsonics Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 litt carting hadde vært gøy!! kanskje jeg skal brøyte bane på jordet i vinter å kjøre utpå der i vinter.. dere har vel varme dress?? hehe
Stramvaier Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 litt carting hadde vært gøy!! kanskje jeg skal brøyte bane på jordet i vinter å kjøre utpå der i vinter.. dere har vel varme dress?? hehe jeg har både ny innkjøpt vinterbil og varmedress jeg så jeg er helt klart klar. hehe når det gjelder bowling eller go-kart så er jeg med på begge delene jeg. men økonomisk sett så passer det best med bowling.hehe. men vi må få bestemt noe en av de første dagene da så vi kan få en plan for hva vi gjør neste onsdag. vi kunne jo tatt bowling denne onsdagen for å sett åssen oppmøte og interresen er så kan vi heller avtale litt da om go-kart neste måned
Maxxsonics Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 litt carting hadde vært gøy!! kanskje jeg skal brøyte bane på jordet i vinter å kjøre utpå der i vinter.. dere har vel varme dress?? hehe jeg har både ny innkjøpt vinterbil og varmedress jeg så jeg er helt klart klar. hehe får se hvor mye som skal pløyes i høst.. men skal ikke se heeeeelt bort ifra det kan bli muligheter får å kjøre noen runder utpå jordet.. hadde vært gøy å tatt arbeids bilen utpå jordet egentlig! hehe
Stramvaier Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 jeg kommer gjerne med e28 min jeg ass. det er sladde vogn det. hehe
Maxxsonics Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 da får jeg se utover vinter'n å jeg finn på! litt gøy bør'n ha utpå vinter'n.. kan hende e30'n skal få prøve jordet i vinter hvis kjedsomheten trenger seg på! så kan håpe jeg kanskje ser flere av dere utpå der å! hehe
mAZE Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2007 Er med på sladding på jordet ja.. Kan jo evt ha med ny bilen (om det blir noen i vinter) å sladde litt med. hehe.. Skal vi prøve Bowling neste onsdag da, så tar vi go-cart neste mnd?
Stramvaier Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 den er jeg med på maze. alle som skal være med sender med en pm . med navn og sånt. så skal jeg ta å ringe å bestille bane eventuelt baner. så tar vi bowling onsdag 10 oktober kl 19,00 på gjøvik bowlig da er tid og dag og sted avsatt.
Nino Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 uff.. passer ikke meg på onsdager.. det var da faan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå