KiMMerN Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 ja hva blir det til?? får vel ta meg en tur innom å se.
Lien Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Mjøsstranda bør alle kunne finne. Du fortsetter forbi statoil mot mcdonalds over brua. Så tar du til venstre med en gang etter brua for å komme til grusplassen. Er slik 100m fra statoil som maze sier...
Mr.Dan Skrevet August 6, 2007 Skrevet August 6, 2007 Med fare for å bli bortvist fra Statoil på Mjøsstranda, så må vi finne en ny lokasjon. Da er jo YX en god erstatter, (da på den første parkeringsplassen). Problemet (om det er ett problem) er jo at butikkene på CC-Mart'n stenger kl 2000 og det muligens er mange biler på den parkeringsplassen i det vi starter treffet.Jeg tror Mjøsstranda(der hvor det bruker å være tivoli og diverse) er en fin plass, men den er da ikke så lett å finne for de som ikke er kjent. (Den ligger forøvrig 100m ifra McDonalds på stranda der, så skal ikke være noe problem å finne, men plassen er vanskelig å se ifra hovedveien. Vet ikke om dette kan være en bedre løsning enn YX? Hmm, Vil tro det er en god del biler igjen på CC-Mart'n kl 2000, som du sier.. Men Mjøsstranda hadde jo vært en ypperlig plass egentlig da.. Er jo en Rimelig stor plass det.. Men da er det jo en fordel og få avklart dette, så dem som kommer vet hvor de skal møte.? Jeg ville gått for Mjøsstranda Noen som har oversikt om hvem som kommer??
mAZE Skrevet August 6, 2007 Forfatter Skrevet August 6, 2007 Da tar vi Mjøsstranda kl 2000 på onsdag.. Skriver det inn i det første innlegget på tråden nå.
mAZE Skrevet August 8, 2007 Forfatter Skrevet August 8, 2007 Ja da er det ikke lenge til, og det ser ut som jeg får det travelt.. Spørs om jeg rekker å komme i dag. Om jeg da ikke gjør det, så får dere ta noen bilder og legge ut her. Skal prøve å få kommet en tur.
Mr.Dan Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Da vil jeg takke for treffet. Var ikke så mange som kom, men var vel oppe i 10 biler på det meste.. Jeg har ikke bil, men satt på med far min. Jeg fikk tatt noen bilder. så legger dem ut her i morgen. Når jeg har litt bedre tid. Må gjøres opp igjen dette her Takk for treffet
Halvor89 Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 Var der en liten tur. Var bare 6-7biler der da men men var en JÆVLI fin grå e46 coupe der
Mr.Dan Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 Da slenger jeg ut noen bilder fra i går. På Mjøsstranda på gjøvik. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette her med og legge ut bilder og sånn.. Men prøver meg på noe her så ser vi hva det blir til Måtte ha med det siste bilde der. Synes det ble ganske bra Takk for treffe
mAZE Skrevet August 9, 2007 Forfatter Skrevet August 9, 2007 Se her ja.. Ser ut som det var ett E46-treff i går. Synd jeg ikke fikk tatt meg en tur, men det er jo bare 13 dager til neste gang. Så får satse på at det passer bedre da..
Maxxsonics Skrevet August 9, 2007 Skrevet August 9, 2007 ja.. takk får nok ett treff da! hyggelig det var såppas som møtte opp! jeg tok noen bilder, skal se om jeg får lagt de ut en dag, litt får travelt om dagen får meg men! ser mr dan har lagt ut en del bilder som er ganske like de jeg tok! ser frem til neste treff! tenkte også høre om det er noe intresse får en cruising tur en dag ei helg!? kanskje mjøsa rundt eller noe? sånn at mAZE får kjørt på litt kilometer på m3'n sin! .. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå