Germanlook Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Håper forresten noen tok et par bilder som kanskje legges ut her All reklame er god reklame
bmwmsport Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hei hei germanlook. jo takker for det. har blitt veldig fornøyd med den også. ja det var hyggelig å få hilst på litt nye folk. hvertfall for meg som er helt ny her oppe. hehe. vi får prøve å dra i gang felleskjøring til våler neste lørdag. skal ta å lage en tråd for dette jeg Den felleskjøringen blir nok de to dansker med på...
-AmunD- Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Har da ett par dårlige bilder. Viser iallefall at det var noen biler der Hyggelig treff! Mange fine biler. Men , angåendes "rundt mjøsa tur". Vil heller stemme for å stikke opp mot ett eller anna fjell. Mjøsa rundt er så kjeeeeeedddeeeliiiggg!!! hehe... Mye finere på fjellet Sjusjøen, Nordsæter, Gausdal vestfjell, Hafjell, Kvitfjell, Ringebufjellet, Valdres flya (vingromsåsen) . Mange muligheter Mindre trafikkerte veier og lettere og holde "kolonen".
Stramvaier Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 fine bilder du har tatt der. fikk vist at det var noen biler der. hehe. bmwmsport: det er bra. da får vi til det vet du. skal du være med på dette greiene på raufoss på fredag elll?? å ta noen pils Bjørnar pratet på at noe skjedde der
Stramvaier Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 det høres veldig bra ut må jeg si. begynner å bli litt tørst igjen. hehe
mAZE Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Se der ja, mange flotte biler på treffet i går også ja.. Det er bra. Får håpe det holder seg slik utover høsten. Jeg er forresten med på felleskjøringa neste lørdag. Og såklart, typisk at det skal skje noe mer i helga når jeg skal bort. Men dere får komme på Gardermoen lørdag eller søndag eller begge dagene da, mye bra kjøring der da...
Nino Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hva om vi bare reiser opp på eiktunet og griller litt? det begynner å dra seg opp dette mAZE
mAZE Skrevet August 24, 2007 Forfatter Skrevet August 24, 2007 hva om vi bare reiser opp på eiktunet og griller litt?det begynner å dra seg opp dette mAZE Ja, begynner å bli bra dette.. Synd jeg ikke har fått vært med de siste gangene. Men, det blir vel fler.
vibra Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 hvor og når begynner felleskjøringa til våler på lørdag? er det bestemt?
mAZE Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Det ligger vel en egen tråd ute om dette.. Tror jeg kommer til å dra dit en tur på søndag istedenfor, da det passer bedre for meg.. Men, får se det ann litt.
vibra Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 gidder noen slenge ut en link til den tråden? finner den ikke jeg..
mAZE Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Ok, ja nei det er ikke sikkert det har blitt laget noe tråd. Stramvaier skulle lage en tråd tror jeg det var, men mulig det ikke ble noe av.
Halvor89 Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Gutter, se her =P http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.p ... d3500d7d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå