mAZE Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Ja i kveld er det dags igjen da gutter og jenter. Tror det blir noen flotte skysser å se på i dag:) Still opp. Og ang gatebil, der må vi stille mannesterke. Line opp sammen, men dette kan vi snakke mer om i kveld.
Stramvaier Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Jeg kommer i kveld jeg hvis det ikke regner. Er også klar for lørdagen med gatebil jeg. Vi kan jo stille opp sammen til fotografering med m3ene vi Maze. Kanskje vi får ei gatebildame på hver vår bil også. hehe
mAZE Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Det er værforbehold i dag såklart:) bilene liker ikke regn, heller ikke de inni:) så klart er vi med på æ stille ut med dame på panseret. hadde vært stas å hatt bilde av det.
Stramvaier Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 vil være spennende å komme hjem med et sånt bilde å se hva hun hjemme sier da. hehe
mAZE Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 De tar det nok så pent så.. hehe.. Jeg må nok evt ha bildet i garasjen.
mAZE Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Ja da var nok ett treff over og hyggelig som alltid. Var ikke så mange som møtte opp idag, var "bare" 8 biler. Synd vi ikke var fler da vi tross alt hadde langveisfarere på besøk. Men men.. Ett stemningsbilde: Hehe, kurrant å ta bilde med mobilen i mørket gitt, å nei. Fikk da kun med 3 skiltplater.
MPålwer Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Blei ganske bra det her Synd at det blir så fort mørkt. Hyggelig å møte noen fjes herfra da.
Stramvaier Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 Takker for et hyggelig treff i går. oppmøte var ikke av det beste men det var jo noe flotte biler som kom da. Var jo 3 nice e30 m3 på plass(1 stykk langveisfra). en nice e46 cupe og en fin e34 touring pluss en grei e30 320
Maxxsonics Skrevet September 6, 2007 Skrevet September 6, 2007 kom meg ikke i veien denne gangen gitt.. mye jobb om dagen! men neste onsdag... da må jobbinga roet seg betraktlig mye!
mAZE Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 Ja, vi prøver igjen om to uker.. Da har vi flyttet på oss enda en gang.. Ikke så langt da, bare litt lenger bort. Til parkeringa ved -Plantasjen- . Da det er bedre lys der, ettersom det blir såpass fort mørkt om dagen...
mAZE Skrevet September 11, 2007 Forfatter Skrevet September 11, 2007 Bare sende denne opp igjen en tur jeg, så folk er klar over den.
mAZE Skrevet September 15, 2007 Forfatter Skrevet September 15, 2007 Nå er det ikke mange dagene igjen til neste treff. Så da er spørsmålet, eller spørsmålene faktisk: -Skal vi ta treffet før på dagen, pga det blir tidlig mørkt? -Skal vi ta det innendørs da det begynner å bli litt kaldt? -Eller skal vi ta det som vi har gjort, bare at vi flytter oss 200m lenger bort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå