polsa Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Selger ett nytt M3 chrome speilsett. Blei kjøpt for 1 mnd siden, men fikk ikke festet de på bilen før jeg solgte den. Speilene er elektriske, og speilfestene som følger med passer til sedan. Jeg betalte 1800 kr for de, så tenkte vell meg litt over en tusenlapp for de, eventuelt bud. Kontakt på mail: robin_reiten@hotmail.com Bilder kan sendes =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlars Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Har du bilde av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 forskjell på sedan og touring fester da? til e e46 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Regner med att disse speilene er til e36 og da går sedan og touring om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 byr 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå