martsimo Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Har kjøpt meg E38 hvor det bare er original kasett og radio. Er det mulig å få tak i monteringsramme til vanlig DIN spiller? Er det mulig å få tak i original cd spiller til denne bilen? Eller må jeg ha cd magasin? Er det eventuelt noen som har noe som kan brukes til salgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Har kjøpt meg E38 hvor det bare er original kasett og radio. Er det mulig å få tak i monteringsramme til vanlig DIN spiller? Er det mulig å få tak i original cd spiller til denne bilen? Eller må jeg ha cd magasin? Er det eventuelt noen som har noe som kan brukes til salgs?? Den orginale spilleren er i DIN størrelse;) Iallefall dersom den er lik min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 ååå Er den det..? Det viste jeg ikke... Har ikke hentet bilen enda ser du.. men det høres jo bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Gratulerer med ny bil forresten! E38 er fantastiske biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 kjøp blaupunkt spille så kan du koble til en ekstra kabel så funke rattstyringa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 det kan du til nesten alle spillere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Får man tak i adapter til kabler osv? har 12 høytaler versionen og lyst på en annen spiller en den orginale bmw pro radion men, en ting, da slutter vell den fantastiske radioen å fungere? får jo inn radio fredrikstad i sandefjord osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå