Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Den forrige eieren har slurvet litt med vask og hold av interiør. Spesielt sete på førerside. Noen som kan annbefale vaskemiddel som er effektivt og ikke etterlater flekker i stoffet? -Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Hva slags interiør har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Grått stoff, vet ikke hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Vet ikke hvordan det er på så lyst stoff, men måtte rensehele intr i min bil å ba brukte jeg interiør rens, fra coma faktisk. Spray på, tørk åver med fuktig fille å støvsug etterpå, ble kjempe fårnøyd med resultatet på taktrewket, som er likt med det du har Men tør ikke garantere at det blir flekkfritt, men vil tro det funker for deg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ok, takk for svar, får høre med dem som forhandler det, vil for alt i verden ikke ødelegge eller gjøre interiøret i bilen min flekkete.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Prøv Autoglym interiør rens, funka meget bra for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Brukte autoglym i gamle bilen jeg og. Interior shampoo. Tok ALT av flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 auto glym'en er bra, men hvis flekkene er skikkelig "inngrodde" må du nok ha flere runder.. 2 hjelper iallefal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ok, takk for bra respons fra ett oppegående BMWfolk. Må kline til med ei flaske med AutoGlym Interior Shampoo i mårra da, skal bli fint å få vekk småflekkene rundt om kring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Har hørt at det skal gå ann å rense stoffseter med slik "damprenser" Det er en maskin som bruker litt trykk (tror jeg) og sender varm steam/damp inn i stoffet, og det blir rent. Setene blir selvfølgelig fuktig av dette, men ikke rennende, klam sikkert. Har hørt før at dette har blitt brukt og at det har blitt rent etterpå. Såvidt jeg vet, så bruker verkstedene denne teknikken når de renser interiør? (kan hende jeg er HELT på bærtur nå, men dette her mener jeg å ha hørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Stemmer at det går an å bruke steam får å få reint stoff, har en kompis som jobber med sånn industri reingjøring, så vi gjorde det på hans bil, men ble endel fukt inni der så vil anbefale ei natt med avfukter inni etterpå, evt gå over med kraftig støvsuger etterpå å dra fukta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Se der ja, da huska jeg å ha hørt rett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Si ifra hvordan det ble da, og hva du brukte? Har litt flekker jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 min mor gikk til innkjøp av en slik "steam-maskin" her for litt siden.. d fungerer helt ypperlig.. den blåser ut 1000 graders damp.. og setene blir som "ny" etterpå... men du må gjøre d grundig da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 1000 grader? :S Vil ikke det ødelegge setene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå