Tommy Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Her er en enkel installasjon, jeg hadde i min E36 318IS Å her er en litt mere avansert installasjon jeg hadde i min E36 320IA Cab Å for litt inspirasjon, så legger jeg ved et bilde av min tidligere E34 535IA Du kan også få en del råd og tips her http://bilstereoforumet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 var pent dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 sitter du inne med oversikt over om det lar seg gjøre å bruke opp igjen de ledningene som går inn til høytaler i døra, skal montere en 2 komp sett og det er satelitt høytaler som skal monteres i døra og andre høytaleren i sparkeplata. er en focal 130kp sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten_2 Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 bump;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Det skal gå greit å bruke de ledningene til diskanten ja, du finner den igjen i hullet bak høyttaleren i sparkeplata, så er det bare å klippe dem av der, og lodde/koble innpå den andre høyttalerkabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå