Riefarn Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 Har fra før 6mm spacer på alle 4 hjula på bilen, og det går greit, men testet bare for moro hvordan det ble om jeg satte på en 5mm spacer til på bakhjula, noe som gjorde bilen litt tøffere, men hvordan er det å kjøre med dette? Er det noe særlig, eller er det bare å glemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 hehe, jeg har 2 spacere per hjul(bak), en 60mm og en 30mm, altså 90mm per hjul, funker helt fint for meg, merker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 okey hvor stor boltavstand bør være festet til akslingen a? Bare så boltene jeg ikke har er for korte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 du skal hvertfall ha bolttykkelsen med gjenger! i ditt tilfelle: minst 12 mm. du må helt sikkert kjøpe spacere som skruest i originalboltene, som så har nye pinnskruer som du kan skru felgene fast i.. jalla løsning spør du meg! har sett flere lagerhavari som følge av slik galskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 vet faktisk ikke jeg må skru felgene min på selve spaceren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 hehe, jeg har 2 spacere per hjul(bak), en 60mm og en 30mm, altså 90mm per hjul, funker helt fint for meg, merker ingenting. tror du bør sensurere skiltnummeret ditt.. kjenner godt en B:T. mann som trivest på dette forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 haha <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 13, 2007 Share Skrevet Juli 13, 2007 haha <3 gjerne haha! men det er faktisk tilfelle. vi kan ikke være så blåøyde att vi tror dette forumet går forbi politi/B.T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 nei dette var faktisk bare et spørsmål Blir bestilt ordentlige spacere om jeg finner ut av å måtte ha ut hjulene litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 haha <3 gjerne haha! men det er faktisk tilfelle. vi kan ikke være så blåøyde att vi tror dette forumet går forbi politi/B.T. men så har dem vel ikke stort med hva vi gjør på "treff og banekjøring"eller??? Vis politi og B.T skulle ta alle som skriver på forumer rundt om på nett så må dem annsette noen hundre mann til Blir man innkalt er det bare å fjerne det som er ulovlig ENKELT OG GREIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 joda.. men ikke tro att f.eks "rassiaen" i molde var tilfeldig.. der de plukka inn en masse biler til øyeblikkelig kontroll til B.T.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 De hadde dette i ålesund oså for ikke så lenge siden. De tok ALLT og ALLE som såg bare -litt- uorginal ut. Men hos meg var alt i vognkortet så det så! Tror de ble litt sur da de ikke fikk tatt meg på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå