Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fra før 6mm spacer på alle 4 hjula på bilen, og det går greit, men testet bare for moro hvordan det ble om jeg satte på en 5mm spacer til på bakhjula, noe som gjorde bilen litt tøffere, men hvordan er det å kjøre med dette? Er det noe særlig, eller er det bare å glemme?

Skrevet

du skal hvertfall ha bolttykkelsen med gjenger! i ditt tilfelle: minst 12 mm.

du må helt sikkert kjøpe spacere som skruest i originalboltene, som så har nye pinnskruer som du kan skru felgene fast i.. jalla løsning spør du meg! har sett flere lagerhavari som følge av slik galskap..

Skrevet
hehe, jeg har 2 spacere per hjul(bak), en 60mm og en 30mm, altså 90mm per hjul, funker helt fint for meg, merker ingenting.

tror du bør sensurere skiltnummeret ditt.. kjenner godt en B:T. mann som trivest på dette forumet.. :lol:

Skrevet
haha <3

gjerne haha! men det er faktisk tilfelle. vi kan ikke være så blåøyde att vi tror dette forumet går forbi politi/B.T.

men så har dem vel ikke stort med hva vi gjør på "treff og banekjøring"eller???

Vis politi og B.T skulle ta alle som skriver på forumer rundt om på nett så må dem annsette noen hundre mann til :D

Blir man innkalt er det bare å fjerne det som er ulovlig ENKELT OG GREIT :)

Skrevet

De hadde dette i ålesund oså for ikke så lenge siden. De tok ALLT og ALLE som såg bare -litt- uorginal ut. Men hos meg var alt i vognkortet så det så! Tror de ble litt sur da de ikke fikk tatt meg på noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...