Gå til innhold

Prosjekt e30 - Teknisk kontroll?!?:(


Pilsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått skrudd av toppen, som det ser ut som om det har vært sveisa noe i, men får forske litt på det, og se det ann litt med han som har bygd andre motoren. Så vi får jeg se om det blir til at den blir brukt videre med 2,7l motoren.

n609186291_173639_7397.jpg

Har også fått begynt å å bygge inn stereoen baki, har nå fått inn 2x Rockford P2 12" samt 55 kvadrats strømkabel. Ingen bilder av dette desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått skrudd av toppen, som det ser ut som om det har vært sveisa noe i, men får forske litt på det, og se det ann litt med han som har bygd andre motoren. Så vi får jeg se om det blir til at den blir brukt videre med 2,7l motoren.

Sveisa kada?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Ingen bilder i dag desverre,, men i dag har gamle motor og girkasse blitt løfta ut, og nye blokk og kasse kommet i, venter nå bare på pakningsett fra lokale bilshappa, noe som jeg VIRKELIG håper kommer i morgen, da skal bilen starte!;)

Hehe, fikk også i dag montert hvite instrumentskiver, og lagt sol film på siderutene framme. de bak er det alt film på, lell om den ikke ser ut i månelys får den komme senere..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips visst du skal bruke eta motor.....bruk den toppen som står der, men med 325 kam og 325 innsugsmanifoild-spjeld-LLM og hjerne :)

Samme ventilene i toppen på eta`n som i en 320, men visst du bruker en annen topp så vil mest sansynlig forbreningen bli feil, da det er litt spesielle stempel i eta`n (kan ikkje sei med 100% sikkerhet at det blir det med 323 toppen, men det blir ihvertfall det med 325 topp)..... :)

PS: synest å ha et vagt minne om at kompen orginalt var 9:1 da jeg målte på min eta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, er turbotrulsen her på forumet som bygger motor for meg, så regner med han har greie på det han driver med, det ble uansett i hvertfall til at vi droppa å bruke 323 toppen.

Men hva slags antall hk/nm kan en forvente av en 2,7l 12v med grenrør og filter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...