Pilsen Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Takk takk, fikk så smått begynt å bygge anlegg baki i går, fikk laget ferdig kassa til subbene, og har begynt på gulv og sidevegger;) bilder kommer.
Pilsen Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Har fått skrudd av toppen, som det ser ut som om det har vært sveisa noe i, men får forske litt på det, og se det ann litt med han som har bygd andre motoren. Så vi får jeg se om det blir til at den blir brukt videre med 2,7l motoren. Har også fått begynt å å bygge inn stereoen baki, har nå fått inn 2x Rockford P2 12" samt 55 kvadrats strømkabel. Ingen bilder av dette desverre.
Burnoutc Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Har fått skrudd av toppen, som det ser ut som om det har vært sveisa noe i, men får forske litt på det, og se det ann litt med han som har bygd andre motoren. Så vi får jeg se om det blir til at den blir brukt videre med 2,7l motoren.Sveisa kada?????
Pilsen Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Er ikke så god på betegnelser, men det går 2 rør igjennom hele toppen, som vippe armene sitter på, ene festet til det ene røret er sveisa.
Pitstop Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Ka 2.7 motor har du tenkt og sette inn??? Alpina-snitcher-hartge eller eta????
Pilsen Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Skrevet Juli 17, 2007 Blir vel eta regner jeg med? ikke jeg som har motoren, kan finne ut mer om det etterpå
Pilsen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 Huff, typisk. i dag kom rådelager og andre deler til motoren, men selvfølgelig, slipesettet til toppen kommer ikke før på fredag:/
bmwhans Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 hehe lurer litt på prioriteringene dine du styrer med anlegg å sånn selv om bilen faktisk ikke går, og har havarert motor. hehe.
Pilsen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 hehe lurer litt på prioriteringene dine du styrer med anlegg å sånn selv om bilen faktisk ikke går, og har havarert motor. hehe. Må jo faktisk bruke tiden på noe når man venter på deler da;)
viper Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 en dag igjen nå kim, eller så skylder du meg en sixpack:p
Pilsen Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 hehe.. Ingen bilder i dag desverre,, men i dag har gamle motor og girkasse blitt løfta ut, og nye blokk og kasse kommet i, venter nå bare på pakningsett fra lokale bilshappa, noe som jeg VIRKELIG håper kommer i morgen, da skal bilen starte! Hehe, fikk også i dag montert hvite instrumentskiver, og lagt sol film på siderutene framme. de bak er det alt film på, lell om den ikke ser ut i månelys får den komme senere..
Pitstop Skrevet Juli 19, 2007 Skrevet Juli 19, 2007 Et lite tips visst du skal bruke eta motor.....bruk den toppen som står der, men med 325 kam og 325 innsugsmanifoild-spjeld-LLM og hjerne Samme ventilene i toppen på eta`n som i en 320, men visst du bruker en annen topp så vil mest sansynlig forbreningen bli feil, da det er litt spesielle stempel i eta`n (kan ikkje sei med 100% sikkerhet at det blir det med 323 toppen, men det blir ihvertfall det med 325 topp)..... PS: synest å ha et vagt minne om at kompen orginalt var 9:1 da jeg målte på min eta
Pilsen Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Okei, er turbotrulsen her på forumet som bygger motor for meg, så regner med han har greie på det han driver med, det ble uansett i hvertfall til at vi droppa å bruke 323 toppen. Men hva slags antall hk/nm kan en forvente av en 2,7l 12v med grenrør og filter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå