scribble Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hei alle sammen. Jeg har fått litt omfattende problemer, med min 320ci e46 2000mdl. nå de siste dagene.. Har lest litt rundt omkring her inne og funnet litt av de samme probleme men ingen i samme grad som meg. Først sluttet regnsensoren å virke. Den har bare en hastighet nå og det er maks hastighet. Irriterende å kjøre med vindusviskerene på maks i litt dusk regn! Så sluttet ryggesensoren å virke. Når jeg setter bilen i revers kommer det bare et langt piip. (Dette har jeg funnet løsningen på her inne). Dagen etterpå begynte lyset for airbagen å lyse rødt. Har tysk instruksjon bok, så jeg skjønner ikke mye av den! Noen ganger tenner heller ikke den venstre frontlykta. Blinklyset kommer heller på og holder seg på. Dette holder seg sånn i kanskje 3min, før det fikser seg selv. I tillegg sliter den fjernstyrte sentrallåsen, med å åpne fører døren. Låsen kommer bare halvveis opp, dette skjer kanskje 1 av 4 ganger. Men er allikevel ganske irriterende. passasjer døren og bagasjerommet er ikke noe problem. Takk for all evt hjelp Dette er min første post, men helt sikkert ikke min siste. Er ellers krute godt fornøyd med en kjøremaskin av dimensjoner =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Kan begynne å spørre om du har noe formening om hva dynamoen leverer? Normal temperatur,ca 2000rpm. Funksjonen på batteri? Kan du sjekke og melde tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scribble Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det skal jeg få sjekka, kan kanskje få ordnet det i morgen. Har forresten litt dynamo kvining, når jeg spiller litt høyt med anlegget. Orginalt bmw prof. soundsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå