LeRE Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Hey folkens jeg må bytte hjullager bak å casterstaget forran, jeg har null peiling, så er noe mulihet for at jeg kan klare det selv? bare spør så jeg slipper å ødelegge det som er igjen det er en 524td 91 takker for svar:D
Bimmerlars Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Kjøp deg en Haynes bok og prøv dersom du ikke har peiling på det. Lærer av og gjøre feil også
LeRE Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Kjøp deg en Haynes bok og prøv dersom du ikke har peiling på det. Lærer av og gjøre feil også kan jo prøve, men har ikke allverdens tid på meg:) å viss det er vanskelig og/eller man trenger litt mer spessielt verktøy så er det fint å vite
Bimmerlars Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Dersom det er komplett lager er hydraulikkpresse en stor fordel
turn-in Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Kjøp deg en Haynes bok og prøv dersom du ikke har peiling på det. Lærer av og gjøre feil også kan jo prøve, men har ikke allverdens tid på meg:) å viss det er vanskelig og/eller man trenger litt mer spessielt verktøy så er det fint å vite Du må sannsynligvis ha en endeleddsavdrager eller kuleboltgaffel for å få av endeleddet.
Bimmerlars Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Er det endeledd du mener med casterstag? Dersom du skal skifte ytre endeledd slår til skruen på leddet med en stor hammer så kommer den så fint så
LeRE Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Er det endeledd du mener med casterstag? Dersom du skal skifte ytre endeledd slår til skruen på leddet med en stor hammer så kommer den så fint så vet ikke hva som menes, på tilstandsrapporten sto det at det var slakke i casterstag på venstre side, så har da kjøpt nytt casterstag med ny foring
en325ic Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 d er e34?? d er snakk om? så er d caster stag, men vist du har stage å foringa laus så må denne preses i staget! du kan bruke skrustikke, men presse er best!
turn-in Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Er det endeledd du mener med casterstag? Dersom du skal skifte ytre endeledd slår til skruen på leddet med en stor hammer så kommer den så fint så Litt dårlig forklart kanskje. I ene enden på casterstaget er det et kuleledd, og det var dette jeg mente når jeg skrev endeledd. Dette kan sitte godt fast i navet, og det er ikke alltid det holder å banke litt med en hammer. Dessuten kan det være vanskelig å komme til.
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Da skjønner jeg hva du mener. Gaffel er fint der, med mindre man kommer til med en leddavdrager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå