Gå til innhold

Turbo-bygge på m30b35,hvordan dreie stempela??


M30Punk
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan skal stempela dreies på denne m30b35 når jeg skal ha turbo på den? Skal ha den i e30 :twisted: kom gjerne med målsatt tegning på det..tror det blir helt sinnsykt...kom gjerne med kommentarer om åssen det er med den motor i e30,åssen diff bør jeg ha? må isåfall ha en med 3.91 utv. Ps ikke legg inn komentar hvis du er usikker på åssen de dreies,må ha dette rett med en gang vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke akkurat lett å få tak i en m3 diff vil jeg tro,isåfall så koster det en mnd's lønn...Har m30b28 i e30'n nå med sveisa 320 klokke å det er jo ganske artig bortsett ifra noe gæli utveksling da men ellers greit...men går jo for dårlig. Hva med e34 m5 diff? åssen utveksling er det på den å er det lamell diff? åssen tilpassninger må til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt ann på vilke stempler du har. kat eller ikke kat stempler. ikke kat er ikke og anbefale og dreie da de blir alt for tynne i stempel taket.

hvis du trenger kat stempler for og dreie har jeg 6stk med råder. som selger for 600kr+frakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere snakker E30, så spiller det ikke noen rolle om du bruker diff fra M3 eller store diffen fra 325. Det er jo samme greiene. Men om du vil spenne av ei mnd lønn fordi den har hengt under en M3 i 20år i stedet for en 325 så værse god!

Og om du sprenger store E30 diffen i eninga med en b35 motor, da er det ikke diffen sin feil. Den tåler mye mere enn det, om du tenker litt over hva du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dere snakker E30, så spiller det ikke noen rolle om du bruker diff fra M3 eller store diffen fra 325. Det er jo samme greiene. Men om du vil spenne av ei mnd lønn fordi den har hengt under en M3 i 20år i stedet for en 325 så værse god!

Og om du sprenger store E30 diffen i eninga med en b35 motor, da er det ikke diffen sin feil. Den tåler mye mere enn det, om du tenker litt over hva du gjør.

aner ikke hva m3 diff koster. men vil nå ikke si at det er noe bedre med en diff ifra en 325. er ikke veldig billige de heller hvertfall ikke her jeg bor. ville tru at både m3 diffene og 325 diffene er ganske godt brukt alle sammen. du skal leite lenge etter en diff som holder evig. bytte må man gjøre etterhvert uansett. 20 år under en m3 eller 20 år under en 325 er en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...