M30Punk Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hvordan skal stempela dreies på denne m30b35 når jeg skal ha turbo på den? Skal ha den i e30 kom gjerne med målsatt tegning på det..tror det blir helt sinnsykt...kom gjerne med kommentarer om åssen det er med den motor i e30,åssen diff bør jeg ha? må isåfall ha en med 3.91 utv. Ps ikke legg inn komentar hvis du er usikker på åssen de dreies,må ha dette rett med en gang vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 hadde en uten turbo. det var vannvitig artig. eneste minuset er at bakakselen ryker i eninga. sats på m3 aksel eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Er vel ikke akkurat lett å få tak i en m3 diff vil jeg tro,isåfall så koster det en mnd's lønn...Har m30b28 i e30'n nå med sveisa 320 klokke å det er jo ganske artig bortsett ifra noe gæli utveksling da men ellers greit...men går jo for dårlig. Hva med e34 m5 diff? åssen utveksling er det på den å er det lamell diff? åssen tilpassninger må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 aner ikke men du kan også bruke en feks 525 aksel ifra e28 de er klin like bare kraftigere og høyere utveksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Veit du hvor høy utv.er på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 kommer litt ann på vilke stempler du har. kat eller ikke kat stempler. ikke kat er ikke og anbefale og dreie da de blir alt for tynne i stempel taket. hvis du trenger kat stempler for og dreie har jeg 6stk med råder. som selger for 600kr+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Åssen skal jeg dreie disse stempela? har du en tegning som er målsatt? mail: khurdahl@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 husker ikke helt hvordan dem skal dreies. men spør på ppf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 trur kanskje det var rundt 3,96 der på 325i så har du 2.97 til 3,25 eller noe sånt. fant en 520 aksel jeg hadde på min en stund. 4,27 utveksling. det var litt for mye av det gode igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Siden dere snakker E30, så spiller det ikke noen rolle om du bruker diff fra M3 eller store diffen fra 325. Det er jo samme greiene. Men om du vil spenne av ei mnd lønn fordi den har hengt under en M3 i 20år i stedet for en 325 så værse god! Og om du sprenger store E30 diffen i eninga med en b35 motor, da er det ikke diffen sin feil. Den tåler mye mere enn det, om du tenker litt over hva du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Er det jeg mener da at istede for å gi dyre dommer for en m3 diff så må det være andre alternativer! Så det har jeg fått svar på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 se neste inlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Siden dere snakker E30, så spiller det ikke noen rolle om du bruker diff fra M3 eller store diffen fra 325. Det er jo samme greiene. Men om du vil spenne av ei mnd lønn fordi den har hengt under en M3 i 20år i stedet for en 325 så værse god!Og om du sprenger store E30 diffen i eninga med en b35 motor, da er det ikke diffen sin feil. Den tåler mye mere enn det, om du tenker litt over hva du gjør. aner ikke hva m3 diff koster. men vil nå ikke si at det er noe bedre med en diff ifra en 325. er ikke veldig billige de heller hvertfall ikke her jeg bor. ville tru at både m3 diffene og 325 diffene er ganske godt brukt alle sammen. du skal leite lenge etter en diff som holder evig. bytte må man gjøre etterhvert uansett. 20 år under en m3 eller 20 år under en 325 er en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå