Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke å stikke under en stol at jeg ble litt skuffa over oppmøtet denne gangen

Jeg tror kanskje oppmøtet hadd blitt bedre hvis vi hadde møttes i byen en plass.. Tror det er mer tilltak for de i, og de sør for byen, å møte opp på Stav, man får jo bomringen i tillegg også..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg som var der med e34 shadowline.

Får desvere ikke møtt opp de neste gangene dette arrangeres, men OPPFORDRER ALLE til å ta seg en tur dit for å ta en hyggelig prat og titte på andre BMW'er!!!

Takker for en hyggelig sammenkomst, selv om det ikke var så mange der, burdte være flere slike tiltak rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil fortsette uttover høsten ja!

Grunnen til at vi tok det på Stav var at det skulle komme noen fra stjørdal. Har også tenkt på at det er litt tiltak for trondheimsfolk og at bomringen koster 25 kroner begge veier.

Men denne gangen blir det altså på stav, så kan vi møtes der og diskutere hvor møtene skal bli i framtiden. Vi velger det som blir enklest for de fleste. Bra dere kommer med innspill slik at folk gidder komme på disse treffene.

Er det noen som veit om nå bra passer i trondheimsområdet, som har parkeringsplass, kaffe og i beste fall noen benker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det hadde vært bedre og tatt det i Granåsen, samt på en annen dag. Tror og vet egentlig søndag passer seg dårlig mtp eventuelle inntak av edlere dråper dagen før.

Prøv Granåsen neste gang. Er vel egentlig kun meg og kanskje to til som kanskje tar turen fra Stjørdal så...

Ikea er vel også en mulighet på søndager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott. etter neste møte kjører vi en avstemning på evnt. møteplass.

Men er det stemning på å møtes på stav i morgen?

Er kanskje noen som ikke har lest de siste innleggene og som møter på stav siden det var det vi avtalte sist.

Håper alikevell flere kommer i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...