Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjelleren på Stormsenteret var stengt i dag. Så det ser ut som vi må finne et annet sted å møtes i vinter. ESveen foreslo å ta treffene som cafèturer på ettermiddag/kveld heretter. Synes egentlig det var en god tanke, men hva tror folk om å finne en fast cafè eller kro der vi kan sitte inne i kulden?

Skrevet
Sover aldri folk her inne?? Om natta skal men sove, så man er utkvilt åklar for treff...

Hvile kan jeg gjøre i grava. Var på jobb i natt, og er på jobb nå igjen. 5-skift er pyton. Styr langt unna.

Skrevet
Kjelleren på Stormsenteret var stengt i dag. Så det ser ut som vi må finne et annet sted å møtes i vinter. ESveen foreslo å ta treffene som cafèturer på ettermiddag/kveld heretter. Synes egentlig det var en god tanke, men hva tror folk om å finne en fast cafè eller kro der vi kan sitte inne i kulden?

Hadde sett fram til å treffene nå i vinter, men hvis det blir snakk om å bare sitte sammen inne på en café å preike svada istedenfor å treffes for å se på bilene og de eventuelle modifikasjonene enkelte gjør i vinter, så tar jeg meg ikke bryet å kjøre inn.

Skrevet
Sover aldri folk her inne?? Om natta skal men sove, så man er utkvilt åklar for treff...

Hvile kan jeg gjøre i grava. Var på jobb i natt, og er på jobb nå igjen. 5-skift er pyton. Styr langt unna.

Og jeg som prøver å komme meg inn på 5-skift ;) jaja

Skrevet

Hadde sett fram til å treffene nå i vinter, men hvis det blir snakk om å bare sitte sammen inne på en café å preike svada istedenfor å treffes for å se på bilene og de eventuelle modifikasjonene enkelte gjør i vinter, så tar jeg meg ikke bryet å kjøre inn.

Det er synd i såfall.

Har vi en plass vi kan møtes der det er tørt å varmt så hadde ikke vært noe problem. Noen som veit om en garasje eller noe?

Om vi møtes på en kafe, parkerer vi jo uansett utenfor, går an å se på bilene, for så gå inn å ta en kaffe i varmen. Synes praten er lik så arti som å se på bilene.

Skrevet

Gidder ikke å stå ute og fryse ræva av meg for å drive med dekksparking. Da må vi, som Einar sier, finne et sted under tak med litt varme i.

Skrevet

Tror det var Børøsund som hadde hørt rykter om at den også var stengt på søndager nå i vinter. Er det noen som vet dette med sikkerhet eller har mulighet for å sjekke det ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...