marararius Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hei.. Jeg har en BMW e36. Den er registrert som 316, men det er 320 motor i den.. Det er ikke jeg som har byttet, og ikke forrige eier, og han kjøpte den med motoren, og har ikke sjekket noe mer på det.. Bilen er importert, og har ikke vært i Norge mer enn 10 år.. Lurer bare på hvordan konsekvenser det kan få, om jeg kræsjer, eller blir tatt i politikontroll ? Teknisk kontroll asså.. Det er aldri blitt sagt noe på EU kontroller.. Det er byttet så jeg har skiver bak, mer vet jeg egentlig ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Hvis du kræsjer får du ikke noe på forsikringen iallefall. Mer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 det som er problemet der er at det er så lett å se forsjell på motorene. 4 syl og 6 syl, . hadde det hvert en 320 med 325 motor hadde en kansje hatt bedre sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2007 Men hvorfor har det aldri blitt sagt noe på EU kontroll da? Har jo akkurat hatt den på EU kontroll å.. Hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 eu kontroll har ingenting med motor å gjøre. de skal bare sjekke at bremser og foringer og slanger er bra og at det ikke er farlig rust. samme er det vel med teknisk, kun at den er sikker å kjøre. blir det avslørt at det er satt i større motor v.skade får du nada igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå