Gå til innhold

Noen som selger strøken E36??????

badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Kan få vår for 75000 uten 17" ved rask handel... -97 318i Sedan med 145k på telleren :)

003.JPG

IMG_0172.JPG

Meget pen bil. PM meg ved interresse. Kan evt sende flere bilder på mail.

da skulle jeg hatt med 17" his jeg skulle gi 75000 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei

Jeg har en e36 320 som jeg går med tanken på å selge. 1994(produsert nov.94') 193000km. Arktissilber metallic(meget pen i lakken). Meget pen bil som jeg har lagt en del penger og arbeid i. Litt av utstyr: A/C, klima, el soltak, vindu og speil, defa alarm, motor- og kupevarmer, fjernst. sentr.lås, xenon, bi-xenon, Superspring effektanlegg++ 18" OZ Racing felger med 225/40 gummi(ny i fjor høst) sommer, 15" Orig. BMW alu vinter med nye piggdekk i desember Kan nevne litt av det jeg har gjort: Nye baklykter, frontlykter(Angel Eyes) med xenon og bi-xenon, blanke sideblinkers og blinklys fremme, m3 front med klarglass grøftelys, m3 speil(el.just.bart), Bilstein sportsunderstell(dempere og fjærer) samt en del lager, gummi++ i forbindelse med understellet. Kan også nevne at bilen har vært satt inn til profesjonell lakkerer i vinter for fjerning av rust og lakkert opp igjen mye av bilen. Sort stoffinteriør, helt og pent. Motor er uten ulyder og noe tull. Regelmessig oljeskift og godt holdt. Har diverse slitedeler liggende også. Selges ikke under 75000,- Kan dette være av interesse så ta kontakt.

Mvh. snes

CIMG1103.jpg

CIMG1081.jpg

CIMG1094-1.jpg

CIMG1078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...