P.I.B Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Har nå fått på 9,5" felger bak, med 255 dekk. Nye bilder på side 5! ******************************************************* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Nydelig! Hvor er bildene tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 nydelig bil=) er ikke så mye annet å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 pen bil utrolig fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Takk Takk antiloop : Bildene er tatt i Råkvåg (fosen) Var der på hyttetur og div. festligheter forrige helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Pen bil! Ingen subbing på andre siden av fjorden? Var faktisk i samme området forrige helg vi også, noen km nor-øst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Sykt pent, du har alltid flotte BMW'r P.I.B . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Vill så kjøpe den bilen din akkurat hva jeg er ute etter å din er super nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Takk Ingen subbing på andre siden av fjorden? Var faktisk i samme området forrige helg vi også, noen km nor-øst. Jaha? Nærmere bestemt? Vi havnet på Åge og Sambandet fredagskvelden.(vågen) Storliv! Er ikke de beste veiene på den andre siden fjorden, men å komme seg av og på ferga er uansett værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 17, 2007 Share Skrevet Juli 17, 2007 En meget lekker touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Utrolig flott touring Er det Estoril blå, eller tar jeg helt feil? Uansett nydelig blåfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Jaha? Nærmere bestemt? Vi havnet på Åge og Sambandet fredagskvelden.(vågen) Storliv! Er ikke de beste veiene på den andre siden fjorden, men å komme seg av og på ferga er uansett værst. Et par mil sør for Åfjord, ei mil nordøst for sørfjorden mener jeg å huske. Likte heller ikke ferga. Tok ikke nedi, men vet ikke hvor mye jeg har å gå på. Skal i alle fall ikke på underdekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Rett og slett en fantastisk flott bil, og pene bilder! Bor ikke langt fra Råkvåg men kom meg desverre ikke på Åge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Flott bil,når jeg evetuelt blir å kjøpe stansjonvogn, skal min bil også se slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2007 Er det Estoril blå, eller tar jeg helt feil? Estoril ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå