Gå til innhold

Bilder av min E46 320iT

P.I.B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Jeg har ikke tenkt på noe pris, men tok et kjapt søk og fant ut at andre 320i Touringer ligger fra ca. 200 og opp til ca. 250k. Håper jo på å få litt ekstra da dette er en litt spesiell bil med relativt lav km. stand. Du får komme med et bud hvis du er interessert, så får jeg eventuelt vurdere det der og da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har nå fått på 9,5" felger bak (ET40) med 255 dekk. Ble et mye tøffere "stuk" på bilen.

Var litt redd det ble voldsom subbing, så jeg hevet den litt bak før jeg monterte nyfelgene. Pr. i dag er det nesten ingen subbing, men jeg må nok valse en liten tanke når jeg skal senke den ned litt mere bak igjen.

Bilder:

img_0812.jpg

img_0814.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke målt avstanden, men bilen er vel senket ca. 35mm bak nå. Hvis jeg har mye ballast bak, slik at dekket forsvinner opp i hjulbuen så er det bare på håret at det tar borti skjermbuen. Det ser ut til at det er fangerfestet bak det subber mest i, og det kan jo enkelt ordnes.

Du må nok valse litt på ET30 ja. Er din senket mye?

Jeg tror hvis jeg hadde valgt Toyodekk, så hadde det gått akkurat uten valsing med ET40 og 255/30 dekk. Toyodekkene har såpass runde dekksider at jeg tror de smetter innom skjermbuen. Jeg kjører nå med Hankook Ventus S1 Evo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Var av med bakhjulene i går for å se hvor det subbet. Det er en liten tanke på selve skjermbuen, ikke mange m.m med valsing som skal til. Det har også subbet endel i plastikken rundt fangerfestet, så jeg kappet av en liten bit der.

Nå er det bare litt subbing når jeg har folk og ballast i bilen på svært dårlig og humpete vei.

Kommer nok uansett til å koste på en lett valsing bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...