Sir Hofstad Skrevet Juli 20, 2007 Skrevet Juli 20, 2007 Nå er jeg straks ferdig med å lakke mine Skal bli godt å få dem på. Kan legge ut noen bilder så folk får se hvordan det blir...
Anderslien Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 Nå er jeg straks ferdig med å lakke mine Skal bli godt å få dem på. Kan legge ut noen bilder så folk får se hvordan det blir... Hvis du gidder, hadde det vært fint om du hadde lagt ut en enkel DIY om det også
Sir Hofstad Skrevet Juli 21, 2007 Skrevet Juli 21, 2007 Ja kan prøve... Foreløpig har jeg fått lakken på delene, men en forskjerm og to dører med riper helt inn til metallet har tatt noe voldsomt med tid.... Pusser for hånd med 5 unger som flyr rundt bena. Og så blir jeg aldri fornøyd med finishen...
Jonner'n Skrevet Juli 22, 2007 Skrevet Juli 22, 2007 byr 500 for den blå grillen.. gikk du over og så om det var noe rust der eller?
Sir Hofstad Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 http://www.bmw4life.com/mTechSkirts.htm Her er en fin anvisning på montering av skjørt. Da slipper jeg å ta bilder under prossessen, og kan konsentrere meg om å holde tunga rett i munnen Regner touringen er klar til å bli tatt bilder av i morgen. Forøvrig er BMW rimeligere på klips osv enn GS ser det ut som. GS hadde glemt å levere med 11 klips så jeg måtte ta en hastetlf til Strandveien auto. De tok 4,80 pr klips inkl moms, GS tok 6 uten moms
Anderslien Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 hvilken leppe er det på denne framfangeren? Det er en Rieger infinity leppe. Får kjøpt den på GS Bildeler.
Arild G. Skrevet Juli 23, 2007 Skrevet Juli 23, 2007 men det er vel ikke infinity leppa til e34? ser ut som det er infinity leppa til e30 som er montert under/utenpå en m5 fanger.
E34-Sprova Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 hei har du m-sidesjørta liggende enda? pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå