///Martin Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Kom over denne på autodb, prisen virket jo ikke gale http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Her er den: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54938 Prøv ellers å bruke fantasien så mye at du lager en fornuftig overskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Kom over denne på autodb! DEtte var sære greier, men prisen virket jo ikke gale http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565935 Synes du prisen er grei, så er det jo bare og handle da?!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Bilen kan bli til noe med den riktige eieren, men er jo et håpløst utgangspunkt (83 mod. baur cab uten godkjent motor og EU) Bort med vinga, monter noen heftige kantfelger... Men vil jo aldri kunne bli skikkelig pga baur-cab. Prisen er forsåvidt grei. Er tross alt litt deler på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Bilen kan bli til noe med den riktige eieren, men er jo et håpløst utgangspunkt (83 mod. baur cab uten godkjent motor og EU) Bort med vinga, monter noen heftige kantfelger... Men bil jo aldri kunne bli skikkelig pga baur-cab. Prisen er forsåvidt grei. Er tross alt litt deler på den. Er enig, vinga må bort, og noen nye felger må til. Og at det er en Baur cab gjør den vel heller bare mer spesiell, synes jeg da. Det ser kansje merkli ut på bilder, men er annerledes når du ser den i virkeligheten. Det følger jo med en E30 320i, med motor og alt, så det er bare å hive den oppi da vis det er ønskelig. At den ikke er EU godkjent osv er mest pga at jeg var 16 år da jeg kjøpt den, er 17 nå, så jeg har liksom aldri brydd meg med å få det ordna. Så med litt stell og modifikasjoner på utseende så kan den bli ganske grei, hvertfall i mine øyne. Grunnen til at jeg vil selge den er av den enkle grunn at jeg har falt for E36 nå, så vis noen her har en E36 og er interisert i å bytte så hadde det vært knall trenger ikke å væra en 6`er motor, 318i går, men bør være EU godkjent, for jeg må ha bil til jeg blir 18 om noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Customizer Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg møtte faktisk denne for 1 eller 2 uker siden ved Amandasenteret i Haugesund;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg møtte faktisk denne for 1 eller 2 uker siden ved Amandasenteret i Haugesund;) åå? Men ja, er vel ofte ute å kjører, hender vi stikker innom amanda å spiser på McDonalds ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Kom over denne på autodb! DEtte var sære greier, men prisen virket jo ikke gale http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565935 Det kan være lurt å oppføre seg sakelig (overskriften). I dette tilfellet var det en på forumet her som eier bilen, og vi vil ikke ha noe av at folk skal bli hengt ut eller lignende. Det er lov å ha forskjellig smak, og du har også lov å ikke like det andre liker, men man bør egentlig ikke opprette tråder som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kom over denne på autodb! DEtte var sære greier, men prisen virket jo ikke gale http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565935 Det kan være lurt å oppføre seg sakelig (overskriften). I dette tilfellet var det en på forumet her som eier bilen, og vi vil ikke ha noe av at folk skal bli hengt ut eller lignende. Det er lov å ha forskjellig smak, og du har også lov å ikke like det andre liker, men man bør egentlig ikke opprette tråder som dette. Oioioi! Tråkka jeg noen på tærne her eller?? Har vell ikke akkurat "hengt" ut noen jeg?? La meg bare til merke en svært spesiell BMW på autodb, og tenkte jeg skulle sjekke om dette var noe folk kunne tenkte seg. Bilen ser jo i og for seg fet ut den på sin måte. Og det burde jo ikke være noe problem å 30 høvdinger for den. Er jo tross alt et virkelig blikkfang, både i positiv og negativ favør. Men for all del SORRY om denne tråden var støtende på noen som helst måte! Og den kreative overskrifta mi er nå forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Kom over denne på autodb! DEtte var sære greier, men prisen virket jo ikke gale http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1565935 Det kan være lurt å oppføre seg sakelig (overskriften). I dette tilfellet var det en på forumet her som eier bilen, og vi vil ikke ha noe av at folk skal bli hengt ut eller lignende. Det er lov å ha forskjellig smak, og du har også lov å ikke like det andre liker, men man bør egentlig ikke opprette tråder som dette. Dette er jo noe man burde tenke på uansett om eieren er bruker eller ikke Så dette er jo ikke noe som kun skal gå utover trådstarter. Det er jo minst et par innlegg i uka om "spesielle" biler vi kommer over på intenett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Oioioi! Tråkka jeg noen på tærne her eller?? Har vell ikke akkurat "hengt" ut noen jeg?? La meg bare til merke en svært spesiell BMW på autodb, og tenkte jeg skulle sjekke om dette var noe folk kunne tenkte seg. Bilen ser jo i og for seg fet ut den på sin måte. Og det burde jo ikke være noe problem å 30 høvdinger for den. Er jo tross alt et virkelig blikkfang, både i positiv og negativ favør. Men for all del SORRY om denne tråden var støtende på noen som helst måte! Og den kreative overskrifta mi er nå forandret. Vel, du tråkket ikke på mine tær ihvertfall Jeg sa heller ikke direkte at du hadde hengt ut noen. Derfor jeg ordla meg slik jeg gjorde Med endringenene du nå har gjort, er tråden med en gang mer "politisk korrekt". Og du har helt rett D.C.V. Det er altfor mange slike tråder, og det var igrunnen litt tilfeldig at jeg skrev i akkurat denne tråden. Følte for å si ifra. Men nok OT fra min side. Personlig er jeg ikke særlig fan av slike byggverk, men denne er laaangt ifra den verste. Denne "kreasjonene" er jo egentlig litt morsom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Syns den er tøff den der faktisk Vingen kan jo diskuteres, men det er hvertfall ikke noe du ser hver dag. Overkommelig pris også. Tror jeg ville starta på 50k hvis jeg skulle ha solgt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acrula Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg vil bare bli kvitt den egentli, så jeg får penger til å kjøpe en E36 jeg har funnet. Stylinga og utstyret tilsammens koster ca 55k, så det er jo egentli ikke den værste prisen synes jeg. Det er jo som sagt noen små feil med den, er jo en 83 modell. Men motoren funker så fjell, er mange så vil ha BMW etter å ha prøvd den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå