BimmerKing Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Da er nybilen kommet til Molde, og overlevering skal skje ikveld. Gleder meg som en unge jeg gitt Dette blir morro 2004 318dat... Dette blir bra
BimmerKing Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Bilder kommer Men her er ett fra annonsen
P.I.B Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Så ut som en pen bil. Gratulerer Morsomt med ny bil.
///Martin Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Blir bra det her! 18" og et senkesett så er du der Du legger vell ut bilder straks den er ankommet tenker jeg????
mhane Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Når skal du hente den? Er i Molde i dag. Så fin ut den der
BimmerKing Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Nå er bilen kommet på tunet her... Blir bare 17" i første omgang, og senkesettet kommer men vet ikke når. Planene er der, men budsjettet tilsier at jeg må vente noen uker iallefall, så får vi se... Er iallefall STRÅLENDE fornøyd så langt Takk Espen... Den var midt i blinken den der.... Takker for gratulasjoner Den er importert ja Bilde av stolt eier og selger... Meg til høyre
Steffan C Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Gratulerer med ny BMW. Og finfint bilde å legge ved kjøps kontrakten da .
BimmerKing Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 Gratulerer med ny BMW. Og finfint bilde å legge ved kjøps kontrakten da . Hehe, ja du kan så si
Bmw 3serie Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Nå er bilen kommet på tunet her... Blir bare 17" i første omgang, og senkesettet kommer men vet ikke når. Planene er der, men budsjettet tilsier at jeg må vente noen uker iallefall, så får vi se... Er iallefall STRÅLENDE fornøyd så langt Takk Espen... Den var midt i blinken den der....Takker for gratulasjoner Den er importert ja Bilde av stolt eier og selger... Meg til høyre Gratulerer Bimmerking med en utrolig flott BMW, den var kanon stilig. Stilig bilde forresten
erlend_p Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Når kommer barnesetet og hundeburet da? Helt kurrant familiebil dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå