lillepål Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 Må vel nesten legge ut noen bilder av go-bilen.. Kjøpte den for et drøyt år sia, da jeg og samboeren min fikk ei lita datter, må jo ha skikkelig familiebil... Har ikke fiksa så mye på den.... bytta litt lamper og sånt, (hater gule lys på bilen). Blir mer med tia, men har liksom ikke helt tia til det... Satt orginale BBS/BMW 17-tommere på den da jeg kjøpte den. Hadde noen 5-eika Ronal r7 18-tommere ei lita stønn, men syns den ser best ut med originalhjula, så de sitter på igjen nå.. Så jeg har et sett med Ronal r7 felger, så hvis noen er interesert, er det bare å komme med bud. Beklager dårlig bilde-kvaliet (telefon). Først noen bilder fra jeg kjøpte den... Du veren så mye lampene på en bil har å si.. også de nye bildene. Dissa er til salgs: Planer/drømmer er: -Chrome nyrer og list over skiltet bak. -Senking -Soting/toning av ruter. -Andre fangere og skjørt. -Effektanlegg (pga. utseende) -Tak-rails. Noen som har?? send pm. Har to små døttre og en liten sønn, så det blir ikke veldig masse tid og penger til bil Men Familien først, så familiebilen etterpå
2mMy Skrevet Juli 16, 2007 Skrevet Juli 16, 2007 gratis med bil da! =) stasjonsvogner kan bli rimelig tøffe egentlig! så lykke til videre!
lillepål Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Skrevet Juli 16, 2007 syns detta er en av de peneste stasjonsvognene som er å få, så valget var ikke så vanskelig;) hehe..
S. Gunstad Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Pen bil!! Orginal hjula så ca 1000 ganger penere ut enn de ronal hjula!
Oderschvank Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 flott bil dette ja har originale facelift lamper som ligger klar for montering på min bil også, skal på til våren, sammen med m5-fronten
lillepål Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 har fått tak i noen 50/50- senkefjærer nå, så får se om jeg får på dem snart. Er litt spent på å se om det blir plass til hjula da... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå